Είναι ένα χαλι προσπαθώ εδώ και έναν μηνα να βγάλω μια άκρη με ένα ατύχημα και δεν δίνουμε μια σαφείς απάντηση ο έναν υπάλληλος μου λέει αλλά ο αλλος υπάλληλος μου λέει αλλά και όλα αυτό γίνετε διότι και εγώ και ο αλλος άνθρωπος στο ατύχημα έχουμε και οι δυο την ίδια ασφαλιστική και προφανώς Γιανα μην δώσουνε χρήματα τα μαγιρεβουνε όπως θέλουνε ένα έχουμε καταλήξει και οι δυο σε συνεπετιοτιτα αυτός το προτινανε η ιδεί στην ασφαλιστική μας εταιρία .. ποτέ ξανά!!!! Ευχαριστώ που με αφήσατε έναν μηνα+++++ και βλέπουμε χωρίς κάποια ενημέρωση και σαφή απάντηση
Μείναμε ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες της οδικής και του ταξί που μας έστειλε το τηλεφωνικό κέντρο της europ assistance. Ήταν παρόν εκεί που τους χρειάστηκαμε.
Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγηση! Χαιρόμαστε ιδιαίτερα στην INTERLIFE όταν οι πελάτες μας εξυπηρετούνται με τον καλύτερο τρόπο!
00
Reply
Antwnhs
11 october 2022, 10:17 pm
Πήρα προσφορά από insurance market και μετά από καμιά ώρα με κάλεσαν πίσω και μου είπαν ότι επειδή είχα 2 ατυχήματα μου αυξάνουν τα ασφάλιστρα. Υπόψιν τα ατυχήματα δεν ήταν δικής μου υπαιτιότητας. Ουστ δεν πρόκειται ποτέ να ασφαλιστώ σε αυτή την εταιρεία. Υπάρχουν πολλές άλλες κύριοι που είναι πιο σοβαροί από εσάς.
Σε απάντηση του σχολίου σας και προκειμένου να διερευνήσουμε τι ακριβώς έχει συμβεί, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας http://www.interlife.gr/Misc/Pages/contact.aspx.
00
Reply
Dimitris V.
10 october 2022, 9:42 am
Ευγενέστατοι όλοι, πολύ γρήγοροι σε όλα, ΑΛΛΑ δίνουν εσφαλμένη πληροφόρηση στον ασφαλισμένο και δε γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι τί ισχύει ούτε εκ του νόμου ή της πάγιας πρακτικής, ούτε εκ του εκδοθέντος ασφαλιστηρίου. ΑΜΕΣΗ ανάγκη εκπαίδευσης του προσωπικού.
Ευχαριστούμε για την αξιολόγηση. Στόχος μας είναι πάντα, εκτός από τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η σωστή ενημέρωσή τους. Μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά με την εμπειρία σας από την εταιρεία μας στο http://www.interlife.gr/Misc/Pages/contact.aspx.
00
Reply
Leon M.
21 september 2022, 2:49 pm
Η προσωπική μου εμπειρία μπορώ να πω οτι ήταν καταπληκτική. Έπειτα από ενα τροχαίο που είχα σε πρώτη φάση η ανταπόκριση των συνεργατών για την καταγραφή του συμβαντος ήταν αμεσότατη και με συμβούλεψαν για το τι πρέπει να κάνω με την σωστή σειρά έτσι ώστε να αποζημιωθω σωστα και αμεσα. Φυσικά η εξυπηρέτηση που ειχα από την κυρία Καραγεώργου που ανέλαβε την υπόθεση ηταν εξαιρετική και να προσθέσω οτι ήταν απίστευτα ευγενική, τηλεφωνικά και μεσω mail. Κ όσων αφορα το θεμα την αποζημίωσης Δευτέρα μεσημέρι έστειλα ολα τα χαρτιά που μου ζητήθηκαν, Τετάρτη πρωι πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου έξοδα ιατρικά, έξοδα επισκευής του οχήματος μου και αποζημίωση σωματικών βλαβων(αξιοσέβαστο πόσο). Ελπίζω και στο μέλλον (μακρυα απο μας)αμα χρειαστεί, να εχω την ιδια εξυπηρέτηση.… – show
Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγηση! Για την INTERLIFE το σχόλιό σας αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρουμε.
00
Reply
Kostas R.
10 september 2022, 2:22 am
1 χρονο ασφαλιση χωρις καποιο ατυχημα τιποτα κ μου ρθε η επομενη ανανεωση 15€ παραπανω με ιδιες καλυψεις!απαραδεκτο απλα.λυπαμαι αλλα χασατε αλλον εναν πελατη για αυτην την ακυρη αυξηση!
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση/επεξήγηση σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας (κόστος, καλύψεις κ.α.) μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο http://www.interlife.gr/Misc/Pages/contact.aspx.
00
Reply
Dionysios I.
6 september 2022, 9:42 am
Να είσαστε πιο συνεπείς με τους πελάτες σας και να απαντάτε στα ερωτήματά τους μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (και όχι π.χ. να στέλνετε το Συμβόλαιο ασφάλισης του κατοικιδίου μας μετά από 1,5 μήνα, με περίεργους (και πονηρούς) όρους που ακόμα και οι Κτηνίατροι δεν είναι σίγουροι σε τι αναφέρεστε (;). Επίσης και κυρίως να μην αθετείτε τους όρους του Συμβολαίου Ασφάλισης Κατοικιδίου μονομερώς ακυρώνοντας το, χωρίς καμιά δικαιολογία που να δικαιολογείται από τους όρους του Συμβολαίου, χωρίς μάλιστα να κάνετε τον κόπο-υποχρέωσή σας, να απαντάτε στο mail που σας στείλαμε μέσω του Ασφαλιστικού μας Πράκτορα ρωτώντας σας σε ποιο σημείο του Συμβολαίου αναφέρεται η μονομερής αυτή ενέργειά σας. Ασχοληθείτε με κάτι άλλο από το να ασφαλίζετε ζωάκια. Δεν το έχετε Επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματός μας.… – show
Ευχαριστούμε για το χρόνο που αφιερώσατε να μας αξιολογήσετε. Ελπίζουμε η επόμενη εμπειρία σας να είναι θετική όπως πολλών άλλων πελατών μας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο http://www.interlife.gr/Misc/Pages/contact.aspx.
00
Reply
Xρήστος Σ.
1 september 2022, 5:25 pm
Σε ατύχημα με ίδιες ζημιές μας αποζημίωσαν άμεσα. Συγχαρητήρια στην ασφαλιστική και στους υπαλλήλους της που μας εξυπηρέτησαν με χαμόγελο. Μία ένσταση μόνο δεν επιθυμούν να μας έχουν ασφαλισμένους στο νέο ασφάλιστρο με μικτή. Γιατί? Το ατύχημα ήταν μια άτυχη στιγμή.
Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγηση και για τη δημόσια αναγνώριση της εξυπηρέτησης που είχατε απο την εταιρεία μας. Για να λύσουμε όποια απορία έχετε σχετικά με το ασφαλιστήριό σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο http://www.interlife.gr/Misc/Pages/contact.aspx.
00
Reply
mhdeia76
26 july 2022, 12:09 am
Μου στειλαν προσφορα κ μετα με πηραν τηλ,οτι αλαξε η τιμη.....αμα με ξαναδουν ας μου γραψουν!!! — 10 αστερια,οχι ενα....insurance market 1“”” Προσφορά ασφάλισης ΕΥΒ2309. H προσφορά ασφάλισής σου 23204393-214-1“„189€ insurance market 2”“ ΕΥΒ2309. H προσφορά ασφάλισής σου 79534945-214-1” κ με πηραν να μου πουνε οτι δεν υσχηει η τιμη.....κ οτι δεν φταινε αυτοι,αλλα εσεις…κ με αφησατε κ ανασφαλιστη ενω ειχα πληρωσει ασφαλεια.....ΑΙΣΧΟΣ
Η Εταιρεία μας έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της χάρη στη συνέπεια και την αξιοπιστία της. Προκειμένου να διερευνήσουμε τι ακριβώς συνέβη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της online φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας http://www.interlife.gr/Misc/Pages/contact.aspx
00
Reply
tcoko y.
21 july 2022, 10:30 am
Πάλι καλά που διάβασα τις κρητικές και δεξιά κάνω ασφάλεια τελικά
Στην εταιρεία μας λαμβάνουμε υπόψη κάθε κριτική με στόχο να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της online φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας http://www.interlife.gr/Misc/Pages/contact.aspx
00
Reply
Giannis T.
2 july 2022, 6:01 pm
Μου άλλαξαν το τζαμί, άμεση εξηπηρετηση κ φροντίδα ατυχήματος
Σας ευχαριστούμε! Στόχος της INTERLIFE παραμένει διαχρονικά η στήριξη των πελατών της κάθε φορά που τη χρειάζονται.
00
Reply
Fotis G.
23 june 2022, 6:43 pm
Έχω μεικτή ασφάλεια με πάνω από 1000€ ασφάλιστρα το χρόνο Είχα ένα συμβάν με ένα σκουτερακι που ήταν δεξιά μου σε μονής κυκλοφορίας δρόμο Ζημιά 170€ κ παζαρευαν να μου καλύψουν τα μισά αφού η ιδιοκτήτρια του σκούτερ δε δήλωσε υπαιτιότητα. Να επισημάνω πως δε καλεσα οδική φροντίδα διότι η κοπέλα με παρακάλεσε να μη το κάνω γιατί βιαζόταν.. Είχε κ εκείνη την ίδια ασφάλεια. Αγαπητά υψολαβαθμα στελέχη της εταιρίας φαίνεται πως προτιμάτε ιδιοκτήτες σκούτερ ως πελάτες από σοβαρούς ασφαλισμένους κ Μ αυτούς θα μείνετε.
Λυπούμαστε για το σχόλιό σας. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με το συμβάν μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία μέσω της online φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας http://www.interlife.gr/Misc/Pages/contact.aspx
00
Reply
Jmalas N.
23 june 2022, 10:27 am
Ξεκολλιάριδες που παιρνουν τα λεφτα σου για να μην δωσου μια για σενα
00
Reply
Αθανάσιος Κ.
11 june 2022, 3:37 pm
Θα πω για τη συνεργασία τους με την interamerican για την οδική.
Ειλικρινά μπράβο τους για την οργάνωση και την ταχύτητα.
Το όχημα ακινητοποιήθηκε με βλάβη σε υπόγειο πάρκιγκ super market.
Μέσα σε λίγη ώρα από το πρώτο τηλεφώνημα το αμάξι είχε πάει στο συνεργείο αφού ήρθαν και μηχανή, και τετρακίνητο και όχημα ρυμούλκησης σε άμεσο χρόνο.
12:54 κάλεσα το 11199.
13:00 πήρα μήνυμα ότι ο οδηγός/μηχανή θα ήταν εκεί μέσα σε 35 λεπτά
13:15 έφτασε η μηχανή!
13:30 Με άκαρπες οι πρώτες βοήθειες καλέστηκε όχημα για να το βγάλει από το υπόγειο
14:05 έφτασε και το “jeep” και έγιναν κάποιες επιπλέον προσπάθειες.
14:30 το ρυμουλκό ανέβαζε το αυτοκίνητο στη ράμπα του και το αφήσαμε στο συνεργείο.
Ο οδηγός είχε την καλοσύνη και με άφησε μερικά στενά πιο κάτω κοντά στο σπίτι.
15:15 ήμουν σπίτι χωρίς να κάνω τίποτα.
Ευχαριστώ και την Interamerican Οδική και την Ασφαλιστική μου Interlife που συνεργάζεται με σαφώς τους κορυφαίους.… – show
Ευχαριστούμε για το χρόνο που αφιερώσατε για να μας αξιολογήσετε
00
Reply
Αντώνης Τ.
27 may 2022, 1:44 pm
Είμαι ασφαλισμένος στην Ίντερ λάιφ, μου έριξε το μηχανάκι ένας γείτονας ένα Beverly ολοκαίνουριο με 600χλμ και κάναμε φιλική δήλωση. Άρα η ασφάλεια μπυ Ίντερ λάιφ δλδ θα μου το φτιάξει και θα τα πάρει από την ασφάλεια τους, παλεύω κανα 25ημερο γτ δεν δέχονται να το φτιάξουν όλο και όταν πήρα τηλέφωνο και λέω στον πραγματογνώμονα ότι το μηχανάκι είναι καινούριο να φτιαχτεί όλο μου είπε << η σχάρα από κούτα ντελίβερι δεν είναι; Ντελιβερας δεν είσαι;>> και όταν του είπα οτι όχι σεν είμαι ντελίβερι και δεν δέχομαι να μην φτιαχτεί όλο το μηχανάκι το οποίο το εχω 25 μέρες μόνο μου είπε άμα δεν σαρεσει πάρε και κόψε το συμβόλαιο και πήγαινε άλλου… – show
Λυπούμαστε για το σχόλιό σας καθώς, όπως ήδη έχετε ενημερωθεί από το Τμήμα Αποζημιώσεων της εταιρείας μας, έχει γίνει αποδοχή της επιπλέον απαίτησής σας.
00
Reply
Mixalis K.
24 may 2022, 3:57 pm
Σμαρτ κάμπριο χτυπήθηκε από φορτηγό ασφαλισμένο στην εταιρεία αυτή κι ενώ ήταν παρκαρισμένο σε κεντρικό δρόμο της Χαλκίδας.
Τό αυτοκίνητο χτυπήθηκε από το ύψος του χερουλιου της πόρτας του οδηγού και προς τα πάνω με αποτέλεσμα να διαλυθούν όλα σε αυτη τη πλευρά από το ύψος της πόρτας και προς τα πάνω. Φανταστείτε ότι στην αριστερή κολώνα πάνω από τον καθρέφτη,έχει τρύπα. Οπότε μοιραία σπάσανε και τα κλιπακια και τα σύρματα της κουκούλας. Αφού τελείωσαν οι επισκευές προχτές,σε συνεργείο που συνεργάζεται με την εταιρεία αυτή,και ήρθε η ώρα της πληρωμής,κάνουν γύφτικα παζάρια με τον ιδιοκτήτη του οχήματος με διάφορες κουτοπονηριες ότι δήθεν το αμάξι χτυπήθηκε χαμηλά και δεν πληρώνουμε τη κουκούλα και άλλα τέτοια ωραία. Εγώ όντας αυτόπτης μάρτυρας καθώς το αμάξι αυτό χτυπήθηκε κάτω από το σπίτι μου κι έχοντας δει και φωτογραφίσει επί τόπου τη ζημιά,μου φαίνεται απαράδεκτο κι εξοργιστικο να ισχυρίζεται σοβαρή εταιρεία κάτι τέτοιο.
Σημειωτέον,δεν αλλάχτηκε καμία κουκούλα παρά μόνο τα απαραίτητα εξαρτήματα, κλιπακια σύρματα κλπ για να λειτουργεί όπως και πριν το ατύχημα.
Αυτά για όποιον σκοπεύει να συνεργαστεί με την εταιρεία αυτή,ας διαβάσει κι αυτό για να έχει εικόνα.… – show
Η εν λόγω αξιολόγηση δε δύναται να ληφθεί υπόψιν από την Εταιρία καθώς όπως αναφέρετε και ο ίδιος δεν έχετε σχέση με το όχημα.
Σε περίπτωση που έχετε προσωπική εμπειρία από την επαφή σας με την Εταιρία θα χαρούμε να δούμε την αξιολόγησή σας.
00
Reply
ΜΗΝΑΣ G.
11 may 2022, 4:20 pm
Άμεση ανταπόκριση στην εξυπηρέτηση οδικής βοήθειας όπως και στο τηλεφωνικό κέντρο, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος γιατί πάντα θα σε βοηθήσουν σε ό,τι πρόβλημα υπάρξει
Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγηση! Χαιρόμαστε που η INTERLIFE Ασφαλιστική κάλυψε τις ανάγκες σας και σας εξυπηρέτησε.
00
Reply
Yannis M.
10 may 2022, 1:52 pm
Μου τράκαραν ελαφρα ένα κλασσικο μηχανάκι, μία vespa, το οποίο είχα με κόπο και χρήματα αναπαλαιώσει! Ειδοποιήθηκε η ασφάλεια, ήλθε ο καταγραφέας του ατυχήματος, η αστυνομία, μεχρι εδώ, όλα Οk! Εκλήθη ο πραγματογνώμων να καταγραψει τη ζημιά, στο φανοποιείο της επιλογής μου. Αρνηθηκε να βεβαιώσει το ποσό, που ζητήθηκε. Σημειώνω, ότι το μηχανάκι αυτό, έιχε βαφεί με ακριβό τρόπο, ως κλασσικό μηχανάκι. Επίσης, ο εμπειρογνώμονας, έφερε δυσκολίες στο να μεταφερθεί το μηχανάκι σε ειδικό συνεργείο vespa με την ειδική τεχνογνωσία. Αντ' αυτού πρότεινε να πάει το μηχανάκι σε συνεργεια για γιαπωνεζικα μηχανάκια, πράγμα ανήκουστο, καθώς αυτοί δεν είναι σε θέση να επισκευάσουν κλασσικό, τέτοιου τύπου μηχανάκι. Περαιτέρω, έκρινε, ότι για την βαφή του φτερού αρκούσαν 2 ημέρες για: λύσιμο ολόκληρου μπροστινού συστήματος της βέσπας, μεταφορά στον βαφέα, προκαταρκτικές διαδικασίες, όπως τρίψιμο, στοκάρισμα, βαφή, στεγνωμα, βαφή 2ο χέρι, στέγνωμα, επιστροφή σε μηχανικό, δεσιμο και συναρμολόγηση πάλι του μπροστινού συστήματος στη μηχανή. Με λίγα λόγια, ο τύπος ζήταγε επισκευή της πλάκας, όπως νάναι, σε ειδικό κλασσικό όχημα, όπου αναγκαία είναι ειδική τεχνογνωσία. Λόγω αυτού του γεγονότος αρνήθηκαν την απόδοση εφεδρικού οχήματος, καθώς θεωρήθηκε, ότι η επιδιόρθωση της ζημιάς, θα είχε διάρκεια κάτω των 6 ημερών (άλλος αυθαίρετος και απαράδεκτος κανόνας των ασφαλιστικών. Επειτα απο έντονες διαμαρτυρίες μου και έπειτα απο την ανάλυση των εργασιών απο μηχανικό, δέχθηκαν τελικά να μου δώσουν ανταλλακτικό όχημα για το διάστημα επισκευής και βαφής. Σημειώνω, ότι είμαι πολλά χρόνια πελάτης, ουδέποτε είχα ατύχημα με δική μου υπαιτιότητα και ουδέποτε αναζήτησα την αρωγή τους μέχρι τώρα. Η μόνη συνεργατιδα τους, που πραγματικά ασχολήθηκε μαζί μου και μάλιστα, έψαχνε να βρει άμεσα όχημα για να με εξυπηρετήσει, ήταν η κυρία Καρανίκα (αν θυμαμαι καλά κάτι σαν flying doctors), την οποία και ευγνωμονώ για την προσπάθεια της, καθώς κατάφερε τελικά, να με εξυπηρετήσει. Συμπερασματικά, καθώς έχω και αναλογη εμεπειρία απο εξωτερικό, πιστεύω, ότι ο σκοπός της ασφάλισης είναι να επαναφέρει τον πελάτη στην κανονικότητα της καθημερινής ζωής του, όταν αυτός έχει ατύχημα. Στην Ελλάδα, προφανώς πιστεύουν, ότι ο σκοπός είναι να στα παίρνουν, όσο και όπως μπορούν! Βαζω 2 αστερια στην αξιολόγηση, που δεν αφορούν μόνο τη συγκεκριμένη εταιρία, αλλά γενικά την απαράδεκτη συμπεριφορα των ασφαλιστικών (και όχι μόνον) εταιριών. Το ενα αστέρι, αφορά την εξαιρετική, ευσυνείδητη προσπάθεια της κυρίας Καρανίκα! Αλλιώς, η συνολική αξιολόγηση θα ήταν ένα αστέρι συνολικά! Ενα αστερι αποκλειστικά στην κυρία Καρανίκα! Όσο για το Γρεκυλιστάν, όπου δυστυχώς είχα την ατυχία να γεννηθώ και όπου η έννοια του πολίτη είναι άγνωστη, η κατάσταση στην οποία ευρίσκεται, είναι αυτή που του αξίζει με όλα τα λαμόγια, που ο ευσυνείδητος πολίτης καλείται να συντηρήσει! Γιάννης Μανωλάκης… – show
Λυπούμαστε για την εμπειρία που είχατε. Για οποιοδήποτε θέμα αφορά στην εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας http://www.interlife.gr/Misc/Pages/contact.aspx
00
Reply
e-moto G.
10 may 2022, 8:40 am
Εξυπηρέτηση, και ταχύτητα στης αποζημιώσεις. Ευγενικό προσωπικό. Από της καλύτερες ασφαλιστικες.
Σχς
… – showΉταν παρόν εκεί που τους χρειάστηκαμε.
Φυσικά η εξυπηρέτηση που ειχα από την κυρία Καραγεώργου που ανέλαβε την υπόθεση ηταν εξαιρετική και να προσθέσω οτι ήταν απίστευτα ευγενική, τηλεφωνικά και μεσω mail. Κ όσων αφορα το θεμα την αποζημίωσης Δευτέρα μ εσημέρι έστειλα ολα τα χαρτιά που μου ζητήθηκαν, Τετάρτη πρωι πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου έξοδα ιατρικά, έξοδα επισκευής του οχήματος μου και αποζημίωση σωματικών βλαβων(αξιοσέβαστο πόσο).
Ελπίζω και στο μέλλον (μακρυα απο μας)αμα χρειαστεί, να εχω την ιδια εξυπηρέτηση. … – show
Ασχοληθείτε με κάτι άλλο από το να ασφαλίζετε ζωάκια. Δεν το έχετε
Επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματός μας. … – show
H προσφορά ασφάλισής σου 23204393-214-1“„189€ insurance market 2”“ ΕΥΒ2309.
H προσφορά ασφάλισής σου 79534945-214-1” κ με πηραν να μου πουνε οτι δεν υσχηει η τιμη.....κ οτι δεν φταινε αυτοι,αλλα εσεις…κ με αφησατε κ ανασφαλιστη ενω ειχα πληρωσει ασφαλεια.....ΑΙΣΧΟΣ
Είχα ένα συμβάν με ένα σκουτερακι που ήταν δεξιά μου σε μονής κυκλοφορίας δρόμο
Ζημιά 170€ κ παζαρευαν να μου καλύψουν τα μισά αφού η ιδιοκτήτρια του σκούτερ δε δήλωσε υπαιτιότητα.
Να επισημάνω πως δε καλεσα οδική φροντίδα διότι η κοπέλα με παρακάλεσε να μη το κάνω γιατί βιαζόταν..
Είχε κ εκείνη την ίδια ασφάλεια.
Αγαπητά υψολαβαθμα στελέχη της εταιρίας φαίνεται πως προτιμάτε ιδιοκτήτες σκούτερ ως πελάτες από σοβαρούς ασφαλισμένους κ Μ αυ τούς θα μείνετε.
Ε
. … – show
Ειλικρινά μπράβο τους για την οργάνωση και την ταχύτητα.
Το όχημα ακινητοποιήθηκε με βλάβη σε υπόγειο πάρκιγκ super market.
Μέσα σε λίγη ώρα από το πρώτο τηλεφώνημα το αμάξι είχε πάει στο συνεργείο αφού ήρθαν και μηχανή, και τετρακίνητο και όχημα ρυμούλκησης σε άμεσο χρόνο.
12:54 κάλεσα το 11199.
13:00 πήρα μήνυμα ότι ο οδηγός/μηχανή θα ήταν εκεί μέσα σε 35 λεπτά
13:15 έφτασε η μηχανή!
13:30 Με άκαρπες οι πρώτες βοήθειες κ αλέστηκε όχημα για να το βγάλει από το υπόγειο
14:05 έφτασε και το “jeep” και έγιναν κάποιες επιπλέον προσπάθειες.
14:30 το ρυμουλκό ανέβαζε το αυτοκίνητο στη ράμπα του και το αφήσαμε στο συνεργείο.
Ο οδηγός είχε την καλοσύνη και με άφησε μερικά στενά πιο κάτω κοντά στο σπίτι.
15:15 ήμουν σπίτι χωρίς να κάνω τίποτα.
Ευχαριστώ και την Interamerican Οδική και την Ασφαλιστική μου Interlife που συνεργάζεται με σαφώς τους κορυφαίους. … – show
Τό αυτοκίνητο χτυπήθηκε από το ύψος του χερουλιου της πόρτας του οδηγού και προς τα πάνω με αποτέλεσμα να διαλυθούν όλα σε αυτη τη πλευρά από το ύψος της πόρτας και προς τα πάνω. Φανταστείτε ότι στην αριστερή κολώνα πάνω από τον καθρέφτη,έχει τρύπα. Οπότε μοιραία σπάσανε και τα κλιπακια και τα σύρματα της κουκούλας. Αφού τελείωσαν οι επισκευές προχτές,σε συνεργείο που συ νεργάζεται με την εταιρεία αυτή,και ήρθε η ώρα της πληρωμής,κάνουν γύφτικα παζάρια με τον ιδιοκτήτη του οχήματος με διάφορες κουτοπονηριες ότι δήθεν το αμάξι χτυπήθηκε χαμηλά και δεν πληρώνουμε τη κουκούλα και άλλα τέτοια ωραία.
Εγώ όντας αυτόπτης μάρτυρας καθώς το αμάξι αυτό χτυπήθηκε κάτω από το σπίτι μου κι έχοντας δει και φωτογραφίσει επί τόπου τη ζημιά,μου φαίνεται απαράδεκτο κι εξοργιστικο να ισχυρίζεται σοβαρή εταιρεία κάτι τέτοιο.
Σημειωτέον,δεν αλλάχτηκε καμία κουκούλα παρά μόνο τα απαραίτητα εξαρτήματα, κλιπακια σύρματα κλπ για να λειτουργεί όπως και πριν το ατύχημα.
Αυτά για όποιον σκοπεύει να συνεργαστεί με την εταιρεία αυτή,ας διαβάσει κι αυτό για να έχει εικόνα. … – show
Σε περίπτωση που έχετε προσωπική εμπειρία από την επαφή σας με την Εταιρία θα χαρούμε να δούμε την αξιολόγησή σας.
Ειδοποιήθηκε η ασφάλεια, ήλθε ο καταγραφέας του ατυχήματος, η αστυνομία, μεχρι εδώ, όλα Οk!
Εκλήθη ο πραγματογνώμων να καταγραψει τη ζημιά, στο φανοποιείο της επιλογής μου. Αρνηθηκε να βεβαιώσει το ποσό, που ζητήθηκε. Σημειώνω, ότι το μηχανάκι αυτό, έιχε βαφεί με ακριβό τρόπο, ως κλασσικό μηχανάκι. Επίσης, ο εμπειρογνώμονας, έφερε δυσκολίες στο να μεταφερθεί το μηχανάκι σε ειδικό συνεργείο vespa με την ειδική τεχνογνωσία. Αντ' αυτού πρότεινε να πάει το μηχανάκι σε συνεργεια για γιαπωνεζικα μηχανάκια, πράγμα ανήκουστο, καθώς αυτοί δεν είναι σε θέση να επισκευάσουν κλασσικό, τέτοιου τύπου μηχανάκι.
Περαιτέρω, έκρινε, ότι για την βαφή του φτερού αρκούσαν 2 ημέρες για: λύσιμο ολόκληρου μπροστινού συστήματος της βέσπας, μεταφορά στον βαφέα, προκαταρκτικές διαδικασίες, όπως τρίψιμο, στοκάρισμα, βαφή, στεγνωμα, βαφή 2ο χέρι, στέγνωμα, επιστροφή σε μηχανικό, δεσιμο και συναρμολόγηση πάλι του μπροστινού συστήματος στη μηχανή.
Με λίγα λόγια, ο τύπος ζήταγε επισκευή της πλάκας, όπως νάναι, σε ειδικό κλασσικό όχημα, όπου αναγκαία είναι ειδική τεχνογνωσία.
Λόγω αυτού του γεγονότος αρνήθηκαν την απόδοση εφεδρικού οχήματος, καθώς θεωρήθηκε, ότι η επιδιόρθωση της ζημιάς, θα είχε διάρκεια κάτω των 6 ημερών (άλλος αυθαίρετος και απαράδεκτος κανόνας των ασφαλιστικών.
Επειτα απο έντονες διαμαρτυρίες μου και έπειτα απο την ανάλυση των εργασιών απο μηχανικό, δέχθηκαν τελικά να μου δώσουν ανταλλακτικό όχημα για το διάστημα επισκευής και βαφής.
Σημειώνω, ότι είμαι πολλά χρόνια πελάτης, ουδέποτε είχα ατύχημα με δική μου υπαιτιότητα και ουδέποτε αναζήτησα την αρωγή τους μέχρι τώρα.
Η μόνη συνεργατιδα τους, που πραγματικά ασχολήθηκε μαζί μου και μάλιστα, έψαχνε να βρει άμεσα όχημα για να με εξυπηρετήσει, ήταν η κυρία Καρανίκα (αν θυμαμαι καλά κάτι σαν flying doctors), την οποία και ευγνωμονώ για την προσπάθεια της, καθώς κατάφερε τελικά, να με εξυπηρετήσει.
Συμπερασματικά, καθώς έχω και αναλογη εμεπειρία απο εξωτερικό, πιστεύω, ότι ο σκοπός της ασφάλισης είναι να επαναφέρει τον πελάτη στην κανονικότητα της καθημερινής ζωής του, όταν αυτός έχει ατύχημα.
Στην Ελλάδα, προφανώς πιστεύουν, ότι ο σκοπός είναι να στα παίρνουν, όσο και όπως μπορούν!
Βαζω 2 αστερια στην αξιολόγηση, που δεν αφορούν μόνο τη συγκεκριμένη εταιρία, αλλά γενικά την απαράδεκτη συμπεριφορα των ασφαλιστικών (και όχι μόνον) εταιριών.
Το ενα αστέρι, αφορά την εξαιρετική, ευσυνείδητη προσπάθεια της κυρίας Καρανίκα! Αλλιώς, η συνολική αξιολόγηση θα ήταν ένα αστέρι συνολικά! Ενα αστερι αποκλειστικά στην κυρία Καρανίκα!
Όσο για το Γρεκυλιστάν, όπου δυστυχώς είχα την ατυχία να γεννηθώ και όπου η έννοια του πολίτη είναι άγνωστη, η κατάσταση στην οποία ευρίσκεται, είναι αυτή που του αξίζει με όλα τα λαμόγια, που ο ευσυνείδητος πολίτης καλείται να συντηρήσει!
Γιάννης Μανωλάκης … – show