Ο Εξαιρετικός χειρούργος και άνθρωπος Αναστάσιος Παπαγιαβής με την επιστημονική ομάδα, που με χειρούργησε στις 6-12-22 για επανορθωτική αρθροπλαστική ισχίου. Επίσης οι τραυματιοφορείς του νοσοκομείου, άνδρες και γυναίκες, που τρέχουν ακούραστα, χωρίς γκρίνια και με χιούμορ.
Disadvantages
Άθλιος και επικίνδυνος ξενοδοχειακός εξοπλισμός. Αποκλειστικές που τις εκμεταλλεύονται κάποιες νοσηλεύτριες, αναθέτοντας τους να εκτελέσουν τα δικά τους καθήκοντα. Υποθέτω, ότι υπάρχουν κάποιες παρεμβάσεις, ως προς τη σειρά που τις καλούνε, γι αυτό και είναι ευάλωτες.
Comment
Ο τρόπος που διατυπώνονται οι ερωτήσεις θυμίζει περισσότερο τράπεζα, παρά δημόσιο νοσοκομείο. Η Δημόσια Υγεία δεν είναι επιχείρηση.
Το νοσοκομείο είναι άθλιο από κάθε άποψη αλλά η κριτική μου αφορά τη Γ' Παθολογική κλινική. Κρεβάτια με χαλασμένα φρένα, παράθυρα που δεν κλείνουν, βρώμικες κουρτίνες είναι αυτά που αντικρίζεις στα δωμάτια. Το νοσηλευτικό προσωπικό είναι αγενέστατο και στριφνό, κάνουν νοσηλεία με ύφος 1000 καρδιναλίων, δε σέβονται το χώρο που βρίσκονται (γελάνε στο γραφείο τους κι ακούγονται σ' όλο τον όροφο τις ώρες κοινής ησυχίας), δεν φοράνε σωστά τη μάσκα τους αλλά κάνουν υποδείξεις για το σωστό τρόπο τοποθέτησης στους άλλους (ας γελάσω) και γενικώς η “μύτη τους είναι πολύ ψηλά” κι η συμπεριφορά τους ελεεινή. Τα δύο αστέρια, είναι για τους γιατρούς της Γ' Παθολογικής, για την ευγένειά τους, την κατανόησή τους και την πολύτιμη βοήθειά τους στην ανακούφιση του ασθενή μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Λαζαρίδη, ο οποίος εκτός από εξαιρετικός γιατρός, φέρθηκε και σαν υπέροχος άνθρωπος όταν χρειάστηκε.… – show
00
Reply
Αγγελική Κ.
26 january 2023, 9:43 am
Εξαιρετική εξυπηρέτηση στις αιμοληψιες και τα κορίτσια της Μαρίας Φιλιππιδου και γραμματεία!!
00
Reply
haris 3.
26 january 2023, 3:37 am
θρύλος!!!! ΜΝΙΤΣ!!!!! ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ.
00
Reply
Erifili G.
30 december 2022, 11:01 pm
Είχα την τύχη, να χειρουργηθώ στο ΝΙΜΤΣ για επανορθωτική αρθροπλαστική ισχίου, τη στιγμή που ψηφιζόταν ένα νομοσχέδιο που καταβαραθρώνει τη Δημόσια Υγεία (Δεκέμβριος 2022). Εξετάστηκα στα εξωτερικά ιατρεία και με ανέλαβε ο χειρούργος ισχίου και γόνατος, στρατιωτικός ιατρός Αναστάσιος Παπαγιαβής. Εξαιρετικός επιστήμων, συγκροτημένος, αναλυτικός προς τον ασθενή, με σιγουριά και ανθρωπιά. Στην οργανωμένη ομάδα που με ανέλαβε, θα πρέπει να αναφέρω την αναισθησιολόγο Άννα, που μου παρείχε την καλύτερη περιεγχειρητική φροντίδα. Περίπου ένα μήνα μετά από μια ιδιαίτερα δύσκολη επέμβαση, βρίσκομαι σε πορεία ανάρρωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα, χωρίς πόνους ή μετεγχειρητικά προβλήματα. Χίλια ευχαριστώ στον γιατρό Παπαγιαβή και στην ομάδα του και καλή δύναμη για συνέχιση του δύσκολου έργου τους. Το ΝΙΜΤΣ και η δημόσια υγεία πρέπει να είναι περήφανοι, να έχουν στους κόλπους τους τέτοιους επιστήμονες. Τα 4 αστέρια για τον άθλιο ξενοδοχειακό εξοπλισμό, για το οποίο δεν ευθύνονται βεβαίως οι εργαζόμενοι στον χώρο.… – show
00
Reply
ΕΙΡΗΝΗ Γ.
1 december 2022, 2:52 pm
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΣΤΕΝΤΕΡΟΛΟΓΙΚΟ ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!
00
Reply
gerasimos
18 november 2022, 1:29 am
Μνιτς
00
Reply
Dimitris K.
4 november 2022, 10:17 am
Ξεκίνησαν όλα από μία επέμβαση ρουτίνας όπως μας έλεγαν. Βουβονοκιλης ή μητέρα μου πήγε υγιεστατη έγινε ή επέμβαση από τον χειρουργό Γ.Δ.και η μητέρα μου κατέληξε ντροπή τους.Όλα για το χρήμα.όλα εδώ όμως πληρώνονται υπάρχει και Θεός
00
Reply
Vassilia A.
2 november 2022, 1:39 pm
Νοσηλευτηκε η μητερα μου λογω καρδιακης και νεφρικης ανεπαρκειας. Η νοσηλεια της κρατησε μια βδομαδα καθως και ξεκινησε αιμοκαθαρση. Ο,τι κι αν πω για τους γιατρους και νοσηλευτες ειναι λιγο. Εκτος απο την επιστημονικη καταρτιση εχουν και ανθρωπια. Ειμαστε πολυ τυχεροι που υπαρχει το ΝΙΜΤΣ!!να ειστε ολοι καλα και να συνεχιζετε να σωζετρ ζωες!σας ειμαστε υποχρεωμενοι!!!!
00
Reply
sotiris z.
18 october 2022, 11:21 pm
ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΕΞΩΤΕΤΙΚΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΥΧΕΝΑ Η ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΑ ΟΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΜΟΥ Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΓΓΟΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΟΛΟΓΟΣ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ Κ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟ ΩΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ… – show
00
Reply
Panagiotis S.
11 october 2022, 6:25 pm
Τάξη και επάνδρωση. Δεν ξεφεύγει από τα προβλήματα του κλάδου αλλά σαφώς καλύτερα.
00
Reply
e v.
19 august 2022, 2:10 am
Η εμπειρία που θα περιγράψω από το νοσοκομείο αφορά στη νοσηλεία που είχε ο πατέρας μου από τις 22/5/22 μέχρι και τις 13/7, με ένα μικρό διάλλειμα (1/7—10/7) που μεταφέρθηκε στο σπίτι. Σε αυτό το διάστημα νοσηλεύτηκε στην Νευροχειρουργική, στην Γ' Παθολογική, στην Β' Χειρουργική και τέλος στην Πνευμολογική Κλινική. Η αλήθεια είναι ότι γνωρίσαμε πολλούς ιατρούς και νοσηλευτές και καταλήξαμε στο συμπέρασμα, ότι η κάθε κλινική ασχολείται μόνο για το θέμα για το οποίο έχει κάνει εισαγωγή ο ασθενής και ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ για τη γενική κλινική εικόνα του. Το πιο χαρακτηριστικό περαδείγμα είναι ότι ο πατέρας μου, λόγω της ασθένειας του, είχε μη ρυθμισμένο σάκχαρο και σχεδόν όλες τις ημέρες είχε παροχή οξυγόνου με μάσκα. Όταν μας ειδοποίησαν ότι θα πάρει εξιτήριο την 01/7/22 από τη Β' Χειρουργική δεν μας έδωσαν καμία οδηγία — συμβούλη για το πώς θα χειριζόμασταν αυτά τα ιατρικά θέματα στο σπίτι. Η αδιαφορία τους ήταν τόσο έντονη που τους ενημερώσαμε πως δεν θα φεύγαμε από το νοσοκομείο αν δεν τον έβλεπε κάποιος πνευμολόγος και ενδοκρινολόγος, προκειμένου να μας δώσουν όλες τις απαραίτητες οδηγίες για να προσφέρουμε στον ασθενή μας την κατάλληλη βοήθεια. Επίσης, από την 1/6/22 (Γ' Παθολογική) μέχρι και την 1/7/22 (Β' Χειρουργική) ζητούσαμε καθημερινά από τους ιατρούς της αντίστοιχης κλινικής να στείλουν κάποιον φυσιοθεραπευτή να μας δείξει κάποιες ασκήσεις για να βοηθήσουμε τον ασθενή στην κίνηση του.Τελικά, μέσα σε ένα ολόκληρο μήνα δεν εμφανίστηκε κανείς (!!!), προφανώς είτε γιατί κανένας ιατρός δεν ενδιαφέρθηκε να μεταφέρει το αίτημά μας στο τμήμα της φυσιοθεραπείας είτε γιατί οι φυσιοθεραπευτές αρνούνται να παράσχουν τις υπηρεσίες τους σε οποιαδήποτε άλλη κλινική εκτός από την Ορθοπαιδική. Παράλληλα, συνειδητοποιήσαμε ότι ο ασθενής με σοβαρά ιατρικά προβλήματα στο ΝΙΜΤΣ αντιμετωπίζεται σαν βόμβα, την πιάνεις στα χέρια σου και την πετάς αμέσως για να μην σκάσει πάνω σου. Δεν μπορώ να μην σχολιάσω, όταν άνοιξε η τομή του πατέρα μου και βρεθήκαμε εκτάκτως στα “Επείγοντα” του ΝΙΜΤΣ (μετά από παρότρυνση του ιατρού των SOS) τα ξημερώματα της 11ης Ιουλίου, την τεράστια προσπάθεια που έκανε η ειδικευόμενη χειρουργός, σε συννενόηση πάντα με τον χειρουργό του πατέρα μας, να μην γίνει εισαγωγή στη Β' Χειρουργική, αφού του ξαναέραψε την τομή και όλα είχαν πάει καλά.... (ο ασθενής είχε πολύ άσχημη κλινική εικόνα, αφού σε 2 ημέρες κατέληξε, αλλά εκείνη και ο θεράπων ιατρός επέμεναν πως δεν υπήρχε λόγος να γίνει εισαγωγή). Δυστυχώς, επειδή επιμείναμε να τον δει και καποιος παθολόγος,τελικά η βόμβα έσκασε στην Πνευμολογική. Η αλήθεια είναι ότι ούτε η Πνευμολογική ήθελε να τον αναλάβει, αφού στα Επείγοντα βρεθήκαμε για χειρουργικό θέμα (άνοιγμα τομής) και σύμφωνα με τα λεγόμενά τους ο ασθενής από τα Επείγοντα μπαίνει στην κλινική στην οποία ανήκει, συνεπώς, ο πατέρας μου έπρεπε να μπει στη Β' Χειρουργική (ευτυχώς δεν τον δέχθηκαν). Σε όλο αυτό το διάστημα υπήρξαν πολλά άσχημα περιστατικά κυρίως από λάθη, αδιαφορία και έλλειψη οργάνωσης όπως 2 κολονοσκοπήσεις σε διάστημα 6 ημερών λόγω κακής προετοιμασίας, σπάσιμο σάκου ειλεοστομίας επειδή αρνούνταν τόσο ο ιατρός όσο και η νοσηλεύτρια να μας βοηθήσουν να τον αλλάξουμε (δεν είχε έρθει ακόμα ο εκπρόσωπος της εταιρείας για να μας δείξει με ποιον τρόπο γίνεται η αλλαγή), έδωσαν στον ασθενή βραδινό γεύμα μία ώρα μετά από χειρουργείο κ.α. Επίσης, αντιμετωπίσαμε αγενείς και απαξιωτικές συμπεριφορές από ιατρούς και νοσηλευτές, των οποίων τα στοιχεία δεν θα δημοσιοποιηθούν για ευνόητους λόγους, αλλά θα είναι διαθέσιμα αν ζητηθούν από τη διοίκηση του νοσοκομείου. Ωστόσο, ξεχώρισαν κάποιοι επαγγελματίες για την ευγένεια, το ήθος, τη θετική διάθεση και την υποστήριξη τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περάσαμε. Ευχαριστούμε θερμά τους: Κο Λαφαζάνο (Νευροχειρουργική) Κα Αγγελοπούλου (Γ' Παθολογική) Κο Ντούρα (Πνευμολογική) Κο Χατζηιωαννίδη (Ενδοκρινολόγος) και τους νοσηλευτές των παραπάνω τμημάτων. Το μεγαλύτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον νοσηλευτή της Πνευμολογικής που πρόσφερε, στις τελευταίες δύο ημέρες της ζώης του πατέρα μου, την καλύτερη φροντίδα και περιποίηση που θα μπορούσε να είχε.… – show
00
Reply
ELENI K.
2 august 2022, 12:51 pm
Το καλύτερο δημόσιο νοσοκομείο στην Αττική. Οι χρόνοι τηρούνται, οι γιατροί είναι καταπληκτικοί, οι νοσηλευτές το ίδιο. Τεράστιο ευχαριστώ στον Δ/ντη γαστρεντερολογικού κ.Περικλή Αποστολόπουλο που με κουράρει τα τελευταία 3 χρόνια. Τον βλέπω μια φορά τον χρόνο πια κι όμως θυμάται όλο μου το ιστορικό. Μακάρι τα κτίρια να ήταν αντάξια του επιπέδου του προσωπικού.
00
Reply
BEDAREK -.
23 june 2022, 3:35 pm
Εξαιρετικο προσωπικο, ευγενεστατοι ολοι τους, πραγματικα τους βγαζω το καπελο εκατσα ενα βραδυ μεσα λογω πονου στο θωρακα και ολοι τους με προσεχαν σα το μικρο τους αδερφο respect διοτι ειναι το μονο δημοσιο νοσοκομειο που εχει γιατρους, νοσηλευτριες και ολο το υπολοιπο προσωπικο που δε βαριουνται. Καθαριοτητα 10/10. Πραγματικα respect.. 22/06/22
00
Reply
EVI K.
23 june 2022, 9:57 am
Εξαιρετική εξυπηρέτηση…από όλους..ιατροί.... νοσηλευτές. .. ευγένεια.....πολιτισμός. .σας ευχαριστώ όλους
00
Reply
C P.
16 june 2022, 2:27 pm
Γιατροί καταρτισμένοι που προσπαθούν οι περισσότεροι. Όχι όλοι. Νοσηλευτές λίγοι που παλεύουν οι περισσότεροι. Όχι όλοι. Υποδομές παμπάλαιες. Μηχανήματα όχι τα απαιτούμενα. Είναι δυνατόν το ΝΙΜΤΣ να μην έχει μαγνητικό τομογράφο; Όταν συνοδός (γιός) 84χρονης δικαιούχου ζητά από τον γιατρό ένα χαρτί με το τι να τρώει και τι όχι η απάντηση δεν είμαστε διατροφολόγοι είναι τουλάχιστον αγενής και αδικεί και τον ίδιο κατά τα άλλα καλό επιστήμονα που τρέχει διαρκώς ως διευθυντής κλινικής. Προφανώς και οι γιατροί δεν είναι διατροφολόγοι. Μπορούν όμως να δίνουν συμβουλές και έστω ένα γενικό πλάνο διατροφής ειδικά σε ηλικιωμένους που βλέπουν πως λόγω άγνοιας το χρειάζονται. Δεν πήρε απάντηση όπως θα έκανα σε άνθρωπο που έβλεπα ότι δεν προσπαθεί καθόλου. Όμως κατά την προσωπική μου άποψη οι γιατροί πρέπει να έχουν βασικές γνώσεις διατροφής και να προσπαθούν να τις μεταδώσουν στους ασθενείς στο πλαίσιο ενός κατά το δυνατόν υγιεινότερου τρόπου ζωής. Οι Έλληνες γιατροί έχουν πέσει στην φαρμακολογία. Πολλές καταστάσεις αποφεύγονται ή θεραπεύονται ή έστω βελτιώνονται με διατροφή και άσκηση σε μικρότερες ηλικίες τουλάχιστον. Άλλη περίπτωση. Πάω στα εξωτερικά με κλεισμένο ραντεβού μέσω ΗΚΕΛΥ. Μου λένε δεν έχετε ραντεβού. Διαπιστώνω πως το επιβεβαιωτικό email ήταν από το 404 Λάρισας. Από πρόβλημα του site το ραντεβού είχε κλειστεί στο αντίστοιχο εξωτερικό ιατρείο εκεί. Το λέω στον γιατρό. Μου απαντάει και τι να κάνω εγώ. Του λέω τίποτα σπουδαίο. Να πάρεις ένα τηλέφωνο το υπεύθυνο τμήμα να το διορθώσουν. Με έβαλε να τρέχω στα ραντεβού του ΝΙΜΤΣ. Από εκεί με έστειλαν στην γραμματεία. Εκεί μου είπαν να τηλεφωνήσω στο τμήμα πληροφορικής του ΝΙΜΤΣ. Τους πήρα και αυτοί μου έλεγαν να τηλεφωνήσω στην πληροφορική του ΓΕΣ. Με εξέτασε ο γιατρός φυσικά. Άλλα δεν είναι και υποτιμητικό να τηλεφωνήσει ο γιατρός για μια ενημέρωση στον υπεύθυνο που βάλατε όλοι τον ασθενή να τρέχει. Αύριο στον πόλεμο γιατρέ στρατιωτικέ επιστήμονα θα χειρουργείς σε σκηνή ακούγοντας οβίδες. Τι θα κάνεις τότε; Δεν σηκώνω ούτε τηλέφωνο; Κακή νοοτροπία. Νοοτροπία κακομαθημένου 15χρονου. Όχι επιστήμονα. Κάνεις τα πάντα. Ότι χρειάζεται. Τηλέφωνα, διοίκηση, διαχείριση, συντήρηση τα πάντα. Στρατιωτικός γιατρός είσαι. Όχι ιδιώτης. Αν ήθελες ας γινόσουν ιδιώτης γιατρός να ψάχνεις δουλειά μέχρι τα 45. Έγινες στρατιωτικός. Όχι όλα μόνα ζυγά δικά μας. Όχι και σίγουρα επαγγελματική εξασφάλιση με μισθό και προαγωγές αλλά και την ελευθερία του πολίτη. Διάλεξες Στρατό μεγάλε. Σήκωσε το τηλέφωνο και ενημέρωσε για το πρόβλημα. Προφανώς και δεν είναι λάθος σου. Ο υπεύθυνος όμως πρέπει να το γνωρίζει για να το διορθώσει. Αναρωτιέμαι αν χρειαστεί σε επιχειρήσεις να πάνε στρατιωτικοί γιατροί σε νοσοκομεία εκστρατείας και μονάδες τι γέλιο έχει να πέσει. Θα περιμένουν μέσα στον πόλεμο να έχουν γραμματέα. Άιντα...... Επίσης αυτή η κοροϊδία που το 70% την ασθενών και εισαγωγών είναι μη δικαιούχοι μεγάλη επιτυχία. Δίπλα στο Δ του 30% των δικαιούχων βάλτε και ένα Κ για κορόιδο. Εφόσον οι δικαιούχοι πληρώνουν για να πηγαίνουν οι μη δικαιούχοι. Και να θυμάστε ότι οι δικαιούχοι του ΝΙΜΤΣ ξέρουν και από όπλα. Οι μη δικαιούχοι όχι. Αυτά τα ολίγα.… – show
10
Reply
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σ.
10 june 2022, 8:58 pm
Από τους φύλακες στην πύλη μέχρι καθαρίστριες Εκεί στον 5 όροφο αξίζουν συγχαρητήρια οι γιατροί και οι νοσηλευτές, στέκονται δίπλα στον άρρωστο. Υπάρχουν και λίγα άτομα που βαριουνται να κάνουν την δουλειά τούς γι'αυτό και δεν έβαλα 5 αστέρια.
00
Reply
Thodoris K.
5 june 2022, 1:11 pm
Καλή εξυπηρέτηση
00
Reply
Akman 1.
9 march 2022, 7:38 pm
Πηγαμε τη πεθερά μου με παγκρεατίτιδα τις κανανε εξετάσεις της ξεπετας ποναγε πολυ νοσηλεύτηκε μια εβδομάδα με ενα παυσίπονο το βράδυ να σφαδαζει απο πονους οι νοσηλευτές αδιαφοροι οι γιατροί χωρίς σωστη ενημέρωση προς εμας και της δωσαν εξιτήριο και ακομα ποναει.τι να πω αδιαφορία πλήρεις
Αποκλειστικές που τις εκμεταλλεύονται κάποιες νοσηλεύτριες,
αναθέτοντας τους να εκτελέσουν τα δικά τους καθήκοντα. Υποθέτω, ότι υπάρχουν κάποιες παρεμβάσεις, ως προς τη σειρά που τις καλούνε, γι αυτό και είναι ευάλωτες.
Ο τρόπος που διατυπώνονται οι ερωτήσεις θυμίζει περισσότερο τράπεζα, παρά δημόσιο νοσοκομείο. Η Δημόσια Υγεία δεν είναι επιχείρηση.
… – showΤο νοσηλευτικό προσωπικό είναι αγενέστατο και στριφνό, κάνουν νοσηλεία με ύφος 1000 καρδιναλίων, δε σέβονται το χώρο που βρίσκονται (γελάνε στο γραφείο τους κι ακούγονται σ' όλο τον όροφο τις ώρες κοινής ησυχίας), δεν φοράνε σωστά τη μάσκα τους αλλά κάνουν υποδείξεις για το σωστό τρόπο τοποθ έτησης στους άλλους (ας γελάσω) και γενικώς η “μύτη τους είναι πολύ ψηλά” κι η συμπεριφορά τους ελεεινή.
Τα δύο αστέρια, είναι για τους γιατρούς της Γ' Παθολογικής, για την ευγένειά τους, την κατανόησή τους και την πολύτιμη βοήθειά τους στην ανακούφιση του ασθενή μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Λαζαρίδη, ο οποίος εκτός από εξαιρετικός γιατρός, φέρθηκε και σαν υπέροχος άνθρωπος όταν χρειάστηκε. … – show
Στην οργανωμένη ομάδα που με ανέλαβε, θα πρέπει να αναφέρω την αναισθησιολόγο Άννα, που μου παρείχε την καλύτερ η περιεγχειρητική φροντίδα.
Περίπου ένα μήνα μετά από μια ιδιαίτερα δύσκολη επέμβαση, βρίσκομαι σε πορεία ανάρρωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα, χωρίς πόνους ή μετεγχειρητικά προβλήματα.
Χίλια ευχαριστώ στον γιατρό Παπαγιαβή και στην ομάδα του και καλή δύναμη για συνέχιση του δύσκολου έργου τους. Το ΝΙΜΤΣ και η δημόσια υγεία πρέπει να είναι περήφανοι, να έχουν στους κόλπους τους τέτοιους επιστήμονες. Τα 4 αστέρια για τον άθλιο ξενοδοχειακό εξοπλισμό, για το οποίο δεν ευθύνονται βεβαίως οι εργαζόμενοι στον χώρο. … – show
Σε αυτό το διάστημα νοσηλεύτηκε στην Νευροχειρουργική, στην Γ' Παθολογική, στην Β' Χειρουργική και τέλος στην Πνευμολογική Κλινική.
Η αλήθεια είναι ότι γνωρίσαμε πολλούς ιατρούς και νοσηλευτές και καταλήξαμε στο συμπέρασμα, ότι η κάθε κλινική ασχολείται μόνο για το θέμα για το οποίο έχει κάνει εισαγωγή ο ασθενής κ αι ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ για τη γενική κλινική εικόνα του.
Το πιο χαρακτηριστικό περαδείγμα είναι ότι ο πατέρας μου, λόγω της ασθένειας του, είχε μη ρυθμισμένο σάκχαρο και σχεδόν όλες τις ημέρες είχε παροχή οξυγόνου με μάσκα. Όταν μας ειδοποίησαν ότι θα πάρει εξιτήριο την 01/7/22 από τη Β' Χειρουργική δεν μας έδωσαν καμία οδηγία — συμβούλη για το πώς θα χειριζόμασταν αυτά τα ιατρικά θέματα στο σπίτι. Η αδιαφορία τους ήταν τόσο έντονη που τους ενημερώσαμε πως δεν θα φεύγαμε από το νοσοκομείο αν δεν τον έβλεπε κάποιος πνευμολόγος και ενδοκρινολόγος, προκειμένου να μας δώσουν όλες τις απαραίτητες οδηγίες για να προσφέρουμε στον ασθενή μας την κατάλληλη βοήθεια.
Επίσης, από την 1/6/22 (Γ' Παθολογική) μέχρι και την 1/7/22 (Β' Χειρουργική) ζητούσαμε καθημερινά από τους ιατρούς της αντίστοιχης κλινικής να στείλουν κάποιον φυσιοθεραπευτή να μας δείξει κάποιες ασκήσεις για να βοηθήσουμε τον ασθενή στην κίνηση του.Τελικά, μέσα σε ένα ολόκληρο μήνα δεν εμφανίστηκε κανείς (!!!), προφανώς είτε γιατί κανένας ιατρός δεν ενδιαφέρθηκε να μεταφέρει το αίτημά μας στο τμήμα της φυσιοθεραπείας είτε γιατί οι φυσιοθεραπευτές αρνούνται να παράσχουν τις υπηρεσίες τους σε οποιαδήποτε άλλη κλινική εκτός από την Ορθοπαιδική.
Παράλληλα, συνειδητοποιήσαμε ότι ο ασθενής με σοβαρά ιατρικά προβλήματα στο ΝΙΜΤΣ αντιμετωπίζεται σαν βόμβα, την πιάνεις στα χέρια σου και την πετάς αμέσως για να μην σκάσει πάνω σου. Δεν μπορώ να μην σχολιάσω, όταν άνοιξε η τομή του πατέρα μου και βρεθήκαμε εκτάκτως στα “Επείγοντα” του ΝΙΜΤΣ (μετά από παρότρυνση του ιατρού των SOS) τα ξημερώματα της 11ης Ιουλίου, την τεράστια προσπάθεια που έκανε η ειδικευόμενη χειρουργός, σε συννενόηση πάντα με τον χειρουργό του πατέρα μας, να μην γίνει εισαγωγή στη Β' Χειρουργική, αφού του ξαναέραψε την τομή και όλα είχαν πάει καλά.... (ο ασθενής είχε πολύ άσχημη κλινική εικόνα, αφού σε 2 ημέρες κατέληξε, αλλά εκείνη και ο θεράπων ιατρός επέμεναν πως δεν υπήρχε λόγος να γίνει εισαγωγή). Δυστυχώς, επειδή επιμείναμε να τον δει και καποιος παθολόγος,τελικά η βόμβα έσκασε στην Πνευμολογική. Η αλήθεια είναι ότι ούτε η Πνευμολογική ήθελε να τον αναλάβει, αφού στα Επείγοντα βρεθήκαμε για χειρουργικό θέμα (άνοιγμα τομής) και σύμφωνα με τα λεγόμενά τους ο ασθενής από τα Επείγοντα μπαίνει στην κλινική στην οποία ανήκει, συνεπώς, ο πατέρας μου έπρεπε να μπει στη Β' Χειρουργική (ευτυχώς δεν τον δέχθηκαν).
Σε όλο αυτό το διάστημα υπήρξαν πολλά άσχημα περιστατικά κυρίως από λάθη, αδιαφορία και έλλειψη οργάνωσης όπως 2 κολονοσκοπήσεις σε διάστημα 6 ημερών λόγω κακής προετοιμασίας, σπάσιμο σάκου ειλεοστομίας επειδή αρνούνταν τόσο ο ιατρός όσο και η νοσηλεύτρια να μας βοηθήσουν να τον αλλάξουμε (δεν είχε έρθει ακόμα ο εκπρόσωπος της εταιρείας για να μας δείξει με ποιον τρόπο γίνεται η αλλαγή), έδωσαν στον ασθενή βραδινό γεύμα μία ώρα μετά από χειρουργείο κ.α. Επίσης, αντιμετωπίσαμε αγενείς και απαξιωτικές συμπεριφορές από ιατρούς και νοσηλευτές, των οποίων τα στοιχεία δεν θα δημοσιοποιηθούν για ευνόητους λόγους, αλλά θα είναι διαθέσιμα αν ζητηθούν από τη διοίκηση του νοσοκομείου.
Ωστόσο, ξεχώρισαν κάποιοι επαγγελματίες για την ευγένεια, το ήθος, τη θετική διάθεση και την υποστήριξη τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περάσαμε.
Ευχαριστούμε θερμά τους:
Κο Λαφαζάνο (Νευροχειρουργική)
Κα Αγγελοπούλου (Γ' Παθολογική)
Κο Ντούρα (Πνευμολογική)
Κο Χατζηιωαννίδη (Ενδοκρινολόγος)
και
τους νοσηλευτές των παραπάνω τμημάτων.
Το μεγαλύτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον νοσηλευτή της Πνευμολογικής που πρόσφερε, στις τελευταίες δύο ημέρες της ζώης του πατέρα μου, την καλύτερη φροντίδα και περιποίηση που θα μπορούσε να είχε. … – show
Μακάρι τα κτίρια να ήταν αντάξια του επιπέδου του προσωπικού.
.. ευγένεια.....πολιτισμός.
.σας ευχαριστώ όλους