Πολύ καλός γιατρός ο κος Γιάλβαλης σαν επιστήμονας και σαν άνθρωπος. Πολύ καλή η εξυπηρέτηση από το προσωπικό και τους υπόλοιπους γιατρούς.
Disadvantages
Καθυστέρηση του χειρουργείου κατά 2 ώρες χωρίς ενημέρωση.
00
Reply
Ζωή
10 november 2022, 7:43 pm
Πρώτη μας φορά στην κλινική Παιδων για καμπύλη ανάπτυξης. Οργάνωση και πολύ καλή εξυπηρέτηση του προσωπικού. Κυρίως στον 4ο όροφο που νοσηλεύτηκαμε υπέροχο προσωπικό που νοιάζεται για τα παιδιά.
Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και το θετικό review.
Με εκτίμηση, Όμιλος Ευρωκλινικής
00
Reply
George V.
10 november 2022, 5:52 am
Στις 11/10/22 υποβλήθηκα σε αρθροπλαστικη ισχίου. Κατά την άφιξη μας στις 8:30 το πρωΐ, παραδώσαμε το αυτοκίνητο για παρκάρισμα έως το τέλος της παραμονής μας. Η επεξεργασία και προώθηση μας στο δίκλινο δωμάτιο στο πέμπτο όροφο ήταν ταχύτατη. Σύντομα ο νοσοκόμος ο Παντελής με πήρε με το φορείο για το 2ο όροφο όπου είναι τα χειρουργεία. Μόλις φτάσαμε, είδα τους γιατρούς, κ Τζουτζοπουλο και κ. Τσούκα, καθώς και όλη την ομάδα να περιμένουν. Δεν κατάλαβα για πότε έσβησα και ξύπνησα μετά από 2 ώρες με νέο ισχίο. Λίγο δύσκολα στην ανάνηψη, μετά τη νάρκωση, μεταφέρθηκα πίσω στο δωμάτιο μου. Κατά τις 7 το απόγευμα είχα συνέλθει πλήρως. Όσο έμεινα εκεί, εντυπωσιάστηκα ευχάριστα με την καθαριότητα και με την φιλικότητα όλου του νοσηλευτικού προσωπικού. Ήταν μια πολύ ευχάριστη παραμονή σε μια δύσκολη περίπτωση. Πρέπει να αναφέρω επίσης ότι ήμουν τυχερός με τους συνασθενεις μου στο δωμάτιο.... και τις δύο φορές νεαρά παιδιά για σύντομη νοσηλεία. Παίζει μεγάλο ρόλο αν ο άλλος δίπλα σου βογγαει ασταμάτητα όλο το βράδυ. Προτείνω ανεπιφύλακτα την Ευρωκλινική και τους γιατρούς που μου άλλαξαν ισχίο κ. Τζουτζοπουλο και τον διευθυντή ορθοπαιδικής κ Τσούκα.… – show
Σας ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια για την Κλινική και τους Ιατρούς μας. Καθημερινά προσπαθούμε να προσφέρουμε τις ποιοτικότερες υπηρεσίες και είναι πραγματική ανταμοιβή λόγια σαν τα δικά σας. Σας ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση.
Με εκτίμηση, Όμιλος Ευρωκλινικής
00
Reply
simon m.
6 november 2022, 2:20 pm
Die Einrichtung und Ausstattung des Krankenhauses sind auf dem aktuellen Stand. Auch war es sauber und ordentlich.
Die Behandlung und Untersuchung war jedoch unterdurchschnittlich. Wir gingen an einem Sonntag mit unserem Kind dorthin aufgrund eines Splitters in der Hand. 90 € wurden nur für die erste Untersuchung fällig. Dann wurde eine OP empfohlen, welche wir abgelehnt haben. Nach Diskussion wurde tatsächlich unter örtlicher Betäubung versucht, den Splitter zu entfernen. Ob das gelungen ist, ist unklar.
Mit der internationalen Krankenkassenkarte hat sich das Krankenhaus dann schwer getan. Die Eintragung ins System hat fast 1 Stunde gedauert. Am Ende hat alles in allem 190 € gekostet und die Unterlagen wurden in englischer Sprache mitgegeben.
Zum Schluss wurde noch ein Antibiotikum verschrieben. Wo ich dieses bekommen kann an einem Sonntag konnte mir jedoch von allen sechs anwesenden keiner erklären. Am Ende musste eine andere Patientin mit ihrem Mobiltelefon aushelfen.
In der Apotheke angekommen wurde klar, dass das Rezept ein anderes Medikament (Tabletten) als besprochen und beschrieben (Gel) auswies.
Alles in allem eine sehr schlechte Erfahrung und ich würde mit meinem Kind nicht noch einmal dort hingehen wenn ich müsste. Lieber im Internet nach einer besseren alternative Ausschau halten.… – show
If you would so kind we would like to contact you to give us some details concering your visit at our Childrens' Hospital in order to investigate the issue. Please send us your contact info (email of mobile phone) at info@euroclinic.gr and we will be in touch with you.
With regards, Euroclinic Group
00
Reply
k m.
3 november 2022, 7:21 pm
Πολύ καλή εξυπηρέτηση,αλλά,είναι λίγο ακριβή λύση.
Σας ευχαριστούμε για τη θετική σας αξιολόγηση. Προσπαθούμε συνεχώς να έχουμε την καλύτερη σχέση ποιότητας — κόστους υπηρεσιών για να απολαμβάνουν οι ασθενείς μας την καλύτερη δυνατή φροντίδα.
Με εκτίμηση, Όμιλος Ευρωκλινικής
00
Reply
Guillaume L.
1 november 2022, 7:15 pm
Venu pour un enfant âgé de 2 ans. Évidement c’est un peu étrange venant de France de devoir aller dans un établissement privé mais mon expérience dans ce cas précis (6 heures d’attente annoncées à l’hôpital public) me laisse penser que c’est la norme à Athènes (et j’espère que les entreprise fournissent les mutuelles adaptées).
On regrettera la médecine à deux vitesses mais l’expérience est positive. Bon accueil, on se sent pris en charge et c’est rassurant. Le personnel est au petits soins et certains heureux de pratiquer leur français. Coup de chance par ailleurs, nous étions seul dans une chambre de deux.… – show
Καλησπέρα σας. Δυστυχώς το σχόλιό σας δεν μας βοηθάει να καταλάβουμε και να εντοπίσουμε το πρόβλημα που προέκυψε κατά την επίσκεψή σας στις Κλινικές μας. Θα χρειαστούμε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106416149, στείλτε μας περισσότερες πληροφορίες στο info@euroclinic.gr ή στείλτε μας στο ίδιο email τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση, Όμιλος Ευρωκλινικής
00
Reply
Dima P.
27 october 2022, 8:20 pm
We came here with dehydrated kid with digestive virus. She was vomiting for few days. Only after 1 hour they came and measure temperature and after 1 more hour the doctor checked our kid. After one more hour they started rehydration procedure without any diagnosis. 0 tolerance to exhausted, hungry and sick kid of ours. Also people who was after us in line were invited before us to the same doctor why?
My wife stayed over night with our daughter. Nurse at night rushed in the room with door slammed and waking up everyone.
My family they kept whole next day for no reason. Kid was fine already at the morning. The checkout procedure took another 1,5 hours … – show
We would like more information concering your visit in our Childrens Hospital. Please spend some time giving us more details, date, patients name, doctors name and any other info you may think useful, in order to investigate the issue. You can send us more details via email at info@euroclinic.gr, sending us your contact info (phone) so that we get in touch with you or calling us at +302106416149.
Thank you in advance in assisting us finding and correcting any errors or problems in our services.
Πολύ αναμονή, δεν τηρούνται τα ραντεβού!!! Στοιβαγμένοι στην αίθουσα αναμονής, καμία προστασία κατά του covid!!!!! Πολύ κακή εντύπωση σε αντίθεση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες του σημείου 2!!!
00
Reply
Tonia L.
21 october 2022, 7:50 pm
Μετά από τρία χρόνια θυμήθηκαν ότι έχουμε υπόλοιπο με το λογιστήριο. Η απάτη σε όλο της το μεγαλείο. Και εντελώς τυχαία από δύο βράδια που κανονικά θα κρατούσαν τον ασθενή τον κράτησαν τέσσερα.
00
Reply
Claire
20 october 2022, 7:34 pm
Amazing service, so quick efficient and friendly staff, definitely recommend. Thank you to the staff, including Dr. George.
Καλησπέρα σας. Δυστυχώς η περιγραφή στο σχόλιό σας δεν μας βοηθάει να καταλάβουμε και να εντοπίσουμε το πρόβλημα που προέκυψε κατά την επίσκεψή σας στις Κλινικής μας. Θα χρειαστούμε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106416149, στείλτε μας περισσότερες πληροφορίες στο info@euroclinic.gr ή στείλτε μας στο ίδιο email τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση, Όμιλος Ευρωκλινικής
00
Reply
ΑΛΕΤΡΑΣ Γ.
17 october 2022, 8:13 am
Επίσκεψη στα επείγοντα 7:20 πρωί Δευτέρας και αναμονή 50 λεπτά για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να εκδοθεί το rapid test που τελικά μόνο rapid δεν ήταν.
Καλησπέρα σας κε Αλερτά. Θα χρειαστούμε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αναμονή που συναντήσατε κατά την επίσκεψή σας στην Κλινική μας ώστε να διερευνήσουμε το περιστατικό και να εντοπίσουμε το πρόβλημα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106416149, στείλτε μας περισσότερες πληροφορίες στο info@euroclinic.gr ή στείλτε μας στο ίδιο email τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Ότι χειρότερο υπάρχει! Οι άνθρωποι είναι όλοι συννενοημενοι να σου φάνε λεφτά παίζοντας με τον πόνο σου. Προτείνουν συνέχεια αχρείαστες εξετάσεις που κοστολογουν τρέλα πόσα.[μια εξέταση αίματος 530 ευρω] Αγενείς,αδιάφοροι,αντί επαγγελματίες παίζοντας με την υγεία σου. Μια επίσκεψη θα σας πείσει. Μακριαα
Καλησπέρα σας κε Ζαχαρόπουλε. Θα θέλαμε να μας δώσετε λίγες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συμβάν που περιγράφετε και τη συμπεριφορά του προσωπικού μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106416149, στείλτε μας περισσότερες πληροφορίες στο info@euroclinic.gr ή στείλτε μας στο ίδιο email τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση, Όμιλος Ευρωκλινικής
00
Reply
TopFiveWorldwide
14 october 2022, 1:26 pm
Μετά από εγχείρηση στην κλινική και μετά απο τόσα χρήματα που εισέπραξαν απο εμάς και ενώ γνωρίζοντας ότι είμαστε φρέσκο χειρουργημένοι και ενώ έχουμε ραντεβού για συγκεκριμένη εξέταση,είμαστε σε αναμονή 1 ώρα τώρα χωρίς εξυπηρέτηση.Οι υπάλληλοι έχουν πολύ άσχημο ύφος (και όχι ύφος μετανοίας και απολογίας).Από τις χειρότερες εμπειρίες δεν αξίζει καθόλου να την εμπιστευθείτε.Πολύ κακή εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση.Και ας μην τολμήσει κάποιος από τη ευροκλινικη να απαντήσει από κάτω σε σχόλιο!!
Καλησπέρα σας. Οι απαντήσεις μας στα σχόλια έχουν πάντα σαν στόχο να εντοπίζουμε προβλήματα που εμφανίζονται στις Κλινικές μας και να προσπαθούμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας. Διατηρείτε κάθε δικαίωμα να αναγράφετε την εμπειρία σας και τα σχόλιά σας και αυτό από την πλευρά μας είναι ευπρόσδεκτο. Δυστυχώς όμως η περιγραφή σας και το όνομα χρήστη σας δεν μας βοηθάει να εντοπίσουμε το περιστατικό στο οποίο αναφέρεστε ώστε να το διερευνήσουμε. Εάν επιθυμείτε πραγματικά να εκφράσετε επίσημα το παράπονό σας και τα σχόλιά σας και να συνομιλήσετε με κάποιον υπεύθυνο μπορείτε να μας καλέσετε στο 2106416149 ή να μας στείλετε τα στοιχεία σας στο info@euroclinic.gr για να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και ευελπιστούμε στη θετική σας ανταπόκριση.
Πριν απο περίπου ενα μήνα νοσηλεύτηκε η κόρη μου (3ων ετών) στην Ευρωκλινική Παίδων. Βίωσα ασυζητητί, το χειρότερο απόγευμα της ζωής μου, οταν την πήγα σε πολυ άσχημη κατάσταση και οι γιατροί συζητούσαν για μηνιγγίτιδα, σηψαιμία, πνευμονία (οπου και τελικά ειχε πνευμονια)… Τις δύσκολες αυτές ώρες βρέθηκαν δίπλα στην κόρη μου, ένα σωρό γιατροί από πάνω της, να την εξετάζουν ξανα και ξανα, δυο δύο. Βγηκαν εξετάσεις αίματος μεσα σε ελάχιστο χρόνο για να έχουν άμεσα τις πρώτες απαντήσεις για να ξέρουν και οι ίδιοι “που βαδίζουν”, σε ολη αυτη την υπερπροσπαθεια που έκαναν προσπαθούσαν να στηρίξουν κι εμένα που δεν ειχα σταματήσει να κλαίω. Δεν αφησαν λεπτό και την μικρή μου που της φέρονταν οσο πιο τρυφερά μπορούσαν, χαϊδεύοντας την συνέχεια και μιλώντας της με τρυφερότητα! Δεν με έβγαλαν λεπτό έξω σε καμία εξετάσει όπως συνηθίζεται σε πολλα νοσοκομεία. Ισα ίσα με ενθάρρυναν σε καθε εξέταση και σε καθε αιμοληψια να την εχω στην αγκαλιά μου για να νιώθει ασφάλεια το παιδι. Πως θα μπορούσα να πω κακό λόγο γι αυτη την κλινική και πως θα μπορούσα να μην γράψω αυτό το κείμενο; Ξέρετε ποσο σημαντικό ειναι να μπαίνεις σε ενα νοσοκομείο και μεσα σε ελάχιστο χρόνο να έχουν πέσει όλοι πάνω σας για να σας βοηθήσουν; Ενα τεράστιο ευχαριστώ θα ηθελα να μπορούσα να πω και σε έναν γλυκύτατο νοσηλευτή, τον κο Παναγιώτη αν θυμάμαι καλα το όνομά του, αυτος ο άνθρωπος ειναι θυσαυρος για την κλινική. Με βοήθησε σε ολα. Οπου κι αν πήγαινα για εξετάσεις. Εκανε όλο αστεία στην μικρή για να την κάνει να νιώσει άνετα και δεν θα ξεχάσω το πόσο προσπάθησε να με ηρεμήσει οταν εγω φοβόμουν. Να τον εχει ο Θεος καλα αυτον τον άνθρωπο!… – show
Σας ευχαριστούμε για τα εξαιρετικά και ευγενικά σας λόγια. Εμπειρίες σαν τη δική σας είναι η καλύτερη επιβράβευση για το ιατρικό και νοσηλευτικό μας προσωπικό που καθημερινά κάνει το καλύτερο για τους ασθενείς μας.
Σας ευχαριστούμε κε Μεϊμάρη για τα καλά σας λόγια. Δυστυχώς το πάρκινγκ κοντά στη Κλινική μας είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα που αντιμετωπίζει γενικά το κέντρο της Αθήνας ωστόσο, για όσους δεν εξυπηρετούνται από το πλησίον Μετρό, στην Κλινική μας λειτουργεί Valet Parking με πολύ χαμηλή χρέωση.
Με εκτίμηση, Όμιλος Ευρωκλινικής
00
Reply
el. e.
6 october 2022, 10:48 am
Κανείς ένα χειρουργείο με ιδιωτική ασφάλεια και ενώ σου λένε όλα καλά όλα καλά μην ανησυχείτε θα σας το καλύψει η ασφάλεια,σε παίρνουν δυο μήνες μετά και σου ζητάνε χρήματα!!μεγαλοι απατεώνες να προσέχετε!
Σας ευχαριστούμε για την κριτική σας. Θα θέλαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να διερευνήσουμε το περιστατικό που αναφέρετε. Μπορείτε να μας στείλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα στο mkt@euroclinic.gr, να μας καλέσετε στο 2106416149 ή να μας στείλετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση, Όμιλος Ευρωκλινικής
00
Reply
Αικατερίνη Δ.
5 october 2022, 10:01 am
Από τους χειρότερους χώρους εργασίας. Απαράδεκτη συμπεριφορά ανώτερων προς τους υπαλλήλους. Κατάχρηση εξουσίας και ο μισθός πενιχρός για τα ωράρια και τις συνθήκες εργασίας.
00
Reply
Νέλλη Φ.
3 october 2022, 9:26 pm
Τα 4 αστεράκια λόγω καθυστέρησης του ραντεβού. Η παιδοοφθαλμίατρος που εξέτασε τον γιό μου,αλλά και ο κύριος στην υποδοχή,εξαιρετικοί. Φιλικοί,χαμογελαστοί,πρόθυμοι.
Πολύ καλή η εξυπηρέτηση από το προσωπικό και τους υπόλοιπους γιατρούς.
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής
Κατά την άφιξη μας στις 8:30 το πρωΐ, παραδώσαμε το αυτοκίνητο για παρκάρισμα έως το τέλος της παραμονής μας.
Η επεξεργασία και προώθηση μας στο δίκλινο δωμάτιο στο πέμπτο όροφο ήταν ταχύτατη.
Σύντομα ο νοσοκόμος ο Παντελής με πήρε με το φορείο για το 2ο όροφο όπου είναι τα χειρουργεία.
Μόλις φτάσαμε, είδα τους γιατρούς, κ Τζουτζοπουλο και κ. Τσούκα, καθώς και όλη την ομάδα να περιμένουν.
Δεν κατάλαβα για πότε έσβησα και ξύπνησα μετά από 2 ώρες μ ε νέο ισχίο.
Λίγο δύσκολα στην ανάνηψη, μετά τη νάρκωση, μεταφέρθηκα πίσω στο δωμάτιο μου. Κατά τις 7 το απόγευμα είχα συνέλθει πλήρως.
Όσο έμεινα εκεί, εντυπωσιάστηκα ευχάριστα με την καθαριότητα και με την φιλικότητα όλου του νοσηλευτικού προσωπικού. Ήταν μια πολύ ευχάριστη παραμονή σε μια δύσκολη περίπτωση. Πρέπει να αναφέρω επίσης ότι ήμουν τυχερός με τους συνασθενεις μου στο δωμάτιο.... και τις δύο φορές νεαρά παιδιά για σύντομη νοσηλεία. Παίζει μεγάλο ρόλο αν ο άλλος δίπλα σου βογγαει ασταμάτητα όλο το βράδυ.
Προτείνω ανεπιφύλακτα την Ευρωκλινική και τους γιατρούς που μου άλλαξαν ισχίο κ. Τζουτζοπουλο και τον διευθυντή ορθοπαιδικής κ Τσούκα. … – show
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής
Die Behandlung und Untersuchung war jedoch unterdurchschnittlich. Wir gingen an einem Sonntag mit unserem Kind dorthin aufgrund eines Splitters in der Hand. 90 € wurden nur für die erste Untersuchung fällig. Dann wurde eine OP empfohlen, welche wir abgelehnt haben. Nach Diskussion wurde tatsächlich unter örtlicher Betäubung versucht, den Splitter zu entfernen. Ob das gelungen ist, ist unklar.
Mit der internationalen Krankenkassenkarte hat sich das Krankenhaus dann schwer getan. Die Eintragung ins System hat fast 1 Stunde gedauert. Am Ende hat alles in allem 190 € gekostet und die Unterlagen wurden in englischer Sprache mitgegeben.
Zum Schluss wurde noch ein Antibiotikum verschrieben. Wo ich dieses bekommen kann an einem Sonntag konnte mir jedoch von allen sechs anwesenden keiner erklären. Am Ende musste eine andere Patientin mit ihrem Mobiltelefon aushelfen.
In der Apotheke angekommen wurde klar, dass das Rezept ein anderes Medikament (Tabletten) als besprochen und beschrieben (Gel) auswies.
Alles in allem eine sehr schlechte Erfahrung und ich würde mit meinem Kind nicht noch einmal dort hingehen wenn ich müsste. Lieber im Internet nach einer besseren alternative Ausschau halten. … – show
If you would so kind we would like to contact you to give us some details concering your visit at our Childrens' Hospital in order to investigate the issue. Please send us your contact info (email of mobile phone) at info@euroclinic.gr and we will be in touch with you.
With regards,
Euroclinic Group
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής
On regrettera la médecine à deux vitesses mais l’expérience est positive. Bon accueil, on se sent pris en charge et c’est rassurant. Le personnel est au petits soins et certains heureux de pratiquer leur français. Coup de chance par ailleurs, nous étions seul dans une chambre de deux. … – show
With regards,
Euroclinic Group
Θα χρειαστούμε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106416149, στείλτε μας περισσότερες πληροφορίες στο info@euroclinic.gr ή στείλτε μας στο ίδιο email τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής
My wife stayed over night with our daughter. Nurse at night rushed in the room with door slam med and waking up everyone.
My family they kept whole next day for no reason. Kid was fine already at the morning. The checkout procedure took another 1,5 hours … – show
Thank you in advance in assisting us finding and correcting any errors or problems in our services .
With regards,
Euroclinic Group … – show
With regards,
Euroclinic Group
Θα χρειαστούμε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106416149, στείλτε μας περισσότερες πληροφορίες στο info@euroclinic.gr ή στείλτε μας στο ίδιο email τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106416149, στείλτε μας περισσότερες πληροφορίες στο info@euroclinic.gr ή στείλτε μας στο ίδιο email τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινι κής … – show
Οι άνθρωποι είναι όλοι συννενοημενοι να σου φάνε λεφτά παίζοντας με τον πόνο σου.
Προτείνουν συνέχεια αχρείαστες εξετάσεις που κοστολογουν τρέλα πόσα.[μια εξέταση αίματος 530 ευρω]
Αγενείς,αδιάφοροι,αντί επαγγελματίες παίζοντας με την υγεία σου.
Μια επίσκεψη θα σας πείσει.
Μακριαα
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής
Δυστυχώς όμως η περιγραφή σας και το όνομα χρήστη σας δεν μας βοηθάει να εντοπίσουμε το περιστατικό στο οποίο αναφέρεστε ώστε να το διερευνήσουμε.
Εάν επιθυμείτε πραγματικά να εκφράσετε επίσημα το πα ράπονό σας και τα σχόλιά σας και να συνομιλήσετε με κάποιον υπεύθυνο μπορείτε να μας καλέσετε στο 2106416149 ή να μας στείλετε τα στοιχεία σας στο info@euroclinic.gr για να έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και ευελπιστούμε στη θετική σας ανταπόκριση.
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής … – show
Τις δύσκολες αυτές ώρες βρέθηκαν δίπλα στην κόρη μου, ένα σωρό γιατροί από πάνω της, να την εξετάζουν ξανα και ξανα, δυο δύο. Βγηκαν εξετάσεις αίματος μεσα σε ελάχιστο χρόνο για να έχουν άμεσα τις πρώτες απαντήσεις για να ξ έρουν και οι ίδιοι “που βαδίζουν”, σε ολη αυτη την υπερπροσπαθεια που έκαναν προσπαθούσαν να στηρίξουν κι εμένα που δεν ειχα σταματήσει να κλαίω. Δεν αφησαν λεπτό και την μικρή μου που της φέρονταν οσο πιο τρυφερά μπορούσαν, χαϊδεύοντας την συνέχεια και μιλώντας της με τρυφερότητα!
Δεν με έβγαλαν λεπτό έξω σε καμία εξετάσει όπως συνηθίζεται σε πολλα νοσοκομεία. Ισα ίσα με ενθάρρυναν σε καθε εξέταση και σε καθε αιμοληψια να την εχω στην αγκαλιά μου για να νιώθει ασφάλεια το παιδι.
Πως θα μπορούσα να πω κακό λόγο γι αυτη την κλινική και πως θα μπορούσα να μην γράψω αυτό το κείμενο;
Ξέρετε ποσο σημαντικό ειναι να μπαίνεις σε ενα νοσοκομείο και μεσα σε ελάχιστο χρόνο να έχουν πέσει όλοι πάνω σας για να σας βοηθήσουν;
Ενα τεράστιο ευχαριστώ θα ηθελα να μπορούσα να πω και σε έναν γλυκύτατο νοσηλευτή, τον κο Παναγιώτη αν θυμάμαι καλα το όνομά του, αυτος ο άνθρωπος ειναι θυσαυρος για την κλινική. Με βοήθησε σε ολα. Οπου κι αν πήγαινα για εξετάσεις. Εκανε όλο αστεία στην μικρή για να την κάνει να νιώσει άνετα και δεν θα ξεχάσω το πόσο προσπάθησε να με ηρεμήσει οταν εγω φοβόμουν. Να τον εχει ο Θεος καλα αυτον τον άνθρωπο! … – show
Σας ευχαριστούμε.
Όμιλος Ευρωκλινικής
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής
Με εκτίμηση,
Όμιλος Ευρωκλινικής