The prices on this website are for informational purposes only. They are not final and not a public offer. The management reserves the right to change prices. You can check the price by phone.
How Nicelocal works for Business
Customers search for services online and find Nicelocal
They choose the company with the richest profile
They make a call and book a service with that company
Το προσωπικό που μου έκανε την εξέταση ήταν πραγματικά πολύ ευγενικό απλώς υπήρχε έναν γιατρό πολύ νέο το οποίο δεν γνώριζε τα βασικά.
Disadvantages
1.Εισέπραξα αρκετή ειρωνεία από το προσωπικό υποδοχής (γραμματείς) χωρίς λόγο. 2.Όταν έκλεισα το ραντεβού για την εξέταση εξήγησα καθαρά ότι προτιμώ να πραγματοποιήσω την εξέταση μετά της 15:00 ώρα, λόγω εργασίας, αλλά μου απάντησαν ότι δεν ήταν εφικτό γιατί η τελευταία εξέταση γίνεται στις 14:00 ώρα, πράγμα που διαπίστωσα ψευδές όταν προσήλθα στο κέντρο για την εξέταση στο ραντεβού μου στις 14:00 ώρα. Ήμουν η πρώτη της ημέρας και υπήρχαν και άλλα ραντεβού στις 15:00 ώρα και μετά. 3.Ανάμεσα στο προσωπικό που ασχολήθηκε με την εξέταση, ήταν και έναν νέο γιατρό που δεν μπόρεσε να μου περιποιηθεί το χέρι σωστά όταν τελείωσα με την εξέταση οπότε μετά από μισό λεπτό που μου βγάλανε τον ορό, ξεκίνησε να τρέχει αίμα παντού από το χέρι μου. Το αίμα έπεφτε στο πάτωμα της αίθουσας αναμονής, στο χώρο του αξονικού ενώ ήταν άλλο ασθενή μέσα κλπ. 4.Εκτός από το νέο γιατρό, που δεν μπόρεσε να σταματήσει να τρέχει το αίμα, υπήρχε και έλλειψη υλικών: δεν είχαν γάζες και ούτε την ειδική κολλητική ταινία για να σταματήσουν το αίμα, παρόλο που η εταιρία πληρώνεται 100 ευρώ από το δημόσιο ταμείο και 130 ευρώ από μένα για την εξέταση αυτή.
Αξιότιμη κα Elina Tsara επειδή τα στοιχεία σας δεν είναι καταχωρημένα στο πληροφοριακό μας σύστημα, θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2105222500 ή να στείλετε mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@medpap.gr, για να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία!
00
Reply
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Μ.
7 april 2022, 11:08 am
Η ορθή (και ανθρώπινη) διαχείριση πελάτη-ασθενούς που υποβάλλεται σε εξέταση που προκαλεί άγχος, κλειστοφοβία κλπ. δεν επιδέχεται απάντηση του τύπου: ” αυτό είναι ψυχολογικό, δεν μπορώ να κάνω κάτι”. Γενικότερα και συνολικότερα τώρα, ο χώρος του κέντρου χρειάζεται ανακαίνιση και περισσότερη καθαριότητα.
Αξιότιμη κα ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΙΤΣΙΑΛΗ λυπούμαστε για τη δυσαρέσκεια που εκφράζετε σχετικά με την επίσκεψη σας στο διαγνωστικό μας κέντρο. Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία που είχατε με τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης. Παρότι στη συνομιλία που είχαμε δεν διατυπώσατε τα ίδια σχόλια και η εντύπωση που αποκομίσαμε ήταν διαφορετική από αυτή της κριτικής σας, σας διαβεβαιώνουμε πως έχουμε λάβει υπόψη μας την κριτική σας και θα την αξιοποιήσουμε για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Παραμένουμε στη διάθεσή σας όποτε μας χρειαστείτε.… – show
00
Reply
Athens o.
10 march 2022, 6:34 pm
Ο λόγος αυτής της αξιολόγησης είναι γιατί πριν από έναν μήνα περίπου είχα επισκεφθεί το ιατρείο σας ενώ είχα ραντεβού και αφού πέρασα από την γραμματεία για τα διαδικαστικά μου είπαν ότι ο γιατρός λείπει!! Πιο συγκεκριμένα, δεν έκανα αυτή την κριτική επειδή έλειπε ο γιατρός αλλά επειδή δεν με κάλεσαν για να με ενημερώσουν ότι ο γιατρός θα έλειπε και έπρεπε να πάω στο ιατρείο χωρίς λόγο. Αυτό ήταν το περιστατικό που μου συμβαίνει και ο λόγος αυτής της κριτικής, εφόσον ζητήσατε να μάθετε λεπτομερώς τι συνέβη.… – show
Αξιότιμε(η) Αthens opentour6, η χρήση ψευδωνύμου για την αρνητική κριτική που έχετε υποβάλει στερεί από εμάς τη δυνατότητα να διερευνήσουμε τι συνέβη γιατί δε γνωρίζουμε εάν και πότε επισκεφθήκατε το διαγνωστικό μας κέντρο. Είναι πάγια πολιτική μας και λαμβάνουμε υπόψη μας όλες τις κριτικές γιατί πιστεύουμε πως μας βοηθούν να βελτιωνόμαστε, αρκεί να βασίζονται στην προσωπική εμπειρία όσων μας αξιολογούν. Θα μας επιτρέψετε να σας απαντήσουμε πλήρως, όταν μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για την επίσκεψη σας. Σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2105222500 ή να μας αποστείλετε τα στοιχεία σας στο info@medpap.gr. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.… – show
00
Reply
Johny T.
27 february 2022, 12:35 am
Εξαιρετικές υπηρεσίες, άψογες, χωρίς καμία ταλαιπωρία. Συγχαρητήρια!
Ευχαριστούμε θερμά αξιότιμε κ.Johny Th για την αξιολόγηση των 5 αστεριών και τα όμορφα σχόλια σας. Καθημερινή μας προσπάθεια να προσφέρουμε αξιόπιστες ιατρικές υπηρεσίες με ταχύτητα, ευγένεια και σεβασμό σε κάθε εξεταζόμενο. Χαιρόμαστε που ανταποκριθήκαμε στις ανάγκες σας και παραμένουμε στη διάθεση σας για ότι χρειαστείτε.
00
Reply
Maria S.
26 february 2022, 1:29 pm
Εγω ειμαι ένας ογκολογικος ασθενής, και είναι πολύ σημαντικό να νιώθω ασφάλεια στο διαγνωστικο που επιλέγω να κανω εξετασεις,η Γραμματεία στο υποκατάστημα του Πολυτεχνείου που εγω πηγαίνω είναι πολύ ευγενική,ο τεχνολόγος του αξονικου,εξαιρετικός και πολύ καλός,με κατανόηση και ανθρωπιά στο ασθενή, και στον μαγνήτη η κοπέλα ευγενέστατη.Κανενα πρόβλημα,ολα τελεια,ολα αψογα.Απλά εγώ προσωπικά ως ασθενής με ένα σοβαρό νόσημα θα ηθελα κάποια στιγμή τα διαγνωστικα όταν κάνεις μια εξέταση να μπορείς να ακούς μια κουβέντα από το γιατρο τον ακτινοδιαγνωστη,κάτι βέβαια που δεν γινετε σε κανένα διαγνωστικο ομολογουμένως.Δεν είναι ωραίο να ακούς, να πάτε στο γιατρό σας,κάποια στιγμή κάποιο διαγνωστικο πρέπει να κάνει τη διαφορά, και σε αυτό,ελπίζω να είστε εσείς.… – show
Ευχαριστούμε θερμά κα Maria S για τη βαθμολογία σας και τα όμορφα σχόλια σας για τον τεχνολόγο μας και τη γραμματεία μας. Στα διαγνωστικά κέντρα ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ όλοι μας, γιατροί, τεχνολόγοι και διοικητικό μας προσωπικό, με ιδιαίτερη ευαισθησία για τις ανάγκες κάθε εξεταζόμενου και επαγγελματισμό, προσφέρουμε καθημερινά αξιόπιστες ιατρικές υπηρεσίες. Κατανοούμε πλήρως αυτό που αναφέρετε, πιστεύουμε όμως πως η σωστή και πλήρης ενημέρωση σας για τα ζητήματα της υγείας σας θα γίνει από τον θεράποντα ιατρό σας που γνωρίζει το πλήρες ιστορικό σας και έχει τη συνολική σας εικόνα. Παραμένουμε δίπλα σας με υπευθυνότητα και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και πάλι όποτε μας χρειαστείτε!… – show
Αξιότιμη κα Eirini Mpountagkidou, σας ευχαριστούμε πολύ για την αξιολόγηση των 5 αστεριών και το όμορφο σχόλιο σας. Χαιρόμαστε που μείνατε ικανοποιημένη από τις υπηρεσίες που παρέχουμε στο διαγνωστικό κέντρο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και πάλι όποτε μας χρειαστείτε!
Αξιότιμε κα Εvaggelia Tsaggouri, σας ευχαριστούμε θερμά για το χρόνο που διαθέσατε για να αξιολογήσετε τις υπηρεσίες μας και χαιρόμαστε ιδιαιτέρως για τα όμορφα σχόλια σας. Μας δίνετε δύναμη να συνεχίσουμε να προσπαθούμε καθημερινά για την άριστη εξυπηρέτηση σας. Στη διάθεση σας όποτε μας χρειαστείτε!
00
Reply
ioanna p.
24 february 2022, 2:12 pm
Άψογη εξυπηρέτηση,τελεια επανδρομενο,το δε προσωπικό…ο ένας καλύτερος και αξιολογότερος του άλλου!!!
Αξιότιμη κα ioanna pousia η αξιολόγηση σας μας παροτρύνει να παραμείνουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας να παρέχουμε αξιόπιστες διαγνώσεις με σεβασμό στον κάθε εξεταζόμενο. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας!
00
Reply
Evangelia M.
24 february 2022, 1:30 pm
Οι κυρίες στην ρεσεψιόν και στις αιμοληψίες είναι λίγο ξινούλες. Ο νεαρός με το σκουλαρίκι που μου πήρε αίμα φοβερός! Και δεν κατάλαβα τίποτα, και είχε πολύ ανθρώπινη και ευχάριστη συμπεριφορά! Δυστυχώς δεν είδα το όνομά του, αυτοί οι επαγγελματίες πρέπει να επιβραβεύονται.
Σας ευχαριστούμε θερμά κα Εvangelia Makri για την αξιολόγηση σας και για το χρόνο που διαθέσατε για να καταγράψετε τα σχόλια σας, τα οποία λαμβάνουμε υπόψη μας για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας και για την επιβράβευση του προσωπικού μας. Στα διαγνωστικά κέντρα ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, καθημερινά προσπαθούμε με σεβασμό, ευγένεια και υπευθυνότητα να παρέχουμε άριστες ιατρικές υπηρεσίες. Χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε ξανά όποτε το χρειαστείτε.
00
Reply
Dimitris P.
24 february 2022, 1:17 pm
Ολοι οι συνεργάτες ήταν συνεπείς στην ώρα τους. Ταχύτατα, φιλικά, με συγκεκριμένες οδηγίες αλλά και επιστημονική καθοδήγηση ολοκλήρωσα τον έλεγχο του ουροποιητικού στο παράρτημα του Πολυτεχνείου.
Αξιότιμε κ.Dimitris Polydorou θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την υψηλή βαθμολογία των πέντε αστεριών και για τα όμορφα σχόλια σας. Μας χαροποιεί ιδιαιτέρως η ικανοποίηση που λάβατε από τις ιατρικές μας υπηρεσίες! Στα διαγνωστικά κέντρα ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, προσπάθεια μας πάντα είναι να προσφέρουμε ιατρικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας σε συνδυασμό με την άψογη εξυπηρέτηση κάθε εξεταζόμενου. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά όποτε το χρειαστείτε!!
00
Reply
Marika M.
23 february 2022, 3:01 pm
Το κέντρο σας είναι γνωστό σε εμάς αρκετά χρόνια.Εκτιμουμε την οργάνωση, την αμεσότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών σας, γι'αυτό και καταφευγουμε σ' αυτό όταν χρειάζεται.
Σας ευχαριστούμε θερμά αξιότιμη κα Marika Manou για την υψηλή βαθμολογία των 5 αστεριών και τα όμορφα σχόλια σας. Μας συγκινεί η εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας για ποιοτικές ιατρικές υπηρεσίες με συνέπεια και ευθύνη. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά όποτε το χρειαστείτε!
00
Reply
Μ F.
22 february 2022, 3:09 pm
Διάβασα παρακάτω το μοναδικό θετικό σχόλιο συνεντευξιαζομενου στο συγκεκριμένο διαγνωστικό και έχω να συμπερανω 3 πράγματα. Ή έβαλαν μυαλό κ άλλαξαν τον τρόπο της συνέντευξης (ή κ το άτομο) ή έχουν κάνει το σχόλιο μόνοι τους επειδή οι πιο πολλοί τους έκραξαν ή ο κόσμος γουσταρει αγένεια. Η δική μου εμπειρία πριν κάποια χρόνια ήταν πολύ πικρή… Η υποτιθέμενη HR μετά από 1 ωρα αναμονής μου είπε να περάσω και επί 1 ωρα με αγένεια κ επικριτικός ύφος με ρωταγε αμέτρητα αδιάκριτα πράγματα για την οικογενειακή και οικονομική κατάσταση τόσο τη δική μου όσο κ όλων των μελών της οικογένεια μου!!! Δεν ξερω γιατι παίζει ρόλο στο να προσλάβουν μια γραμματέα τι δουλειά κάνει η αδερφη της κ ο αδερφος της κ τι οικονομικές απολαβές έχουν αυτοί αλλά κ οι γονείς της. Επίσης το ύφος της ήταν σα να βλέπει ένα σκουπίδι, ήμουν 23 χρόνων σπούδαζα φιλοσοφική, πηγα στη συνέντευξη με συστολή, ευγένεια κ χαμογελο κ μια πολύ προσεγμένη εμφάνιση κ ηταν σα να με αντιπαθουσε χωρίς να με γνωρίζει. Δε θα προσλάβετε άτομο για το Harvard κ ουτε θα σταματήσετε να ζητάτε ποτε υπαλλήλους όπως βλέπω τόσα χρόνια στις αγγελίες σας αν δεν αλλάξετε υφακι! Ακατάλληλοι!!! Υ. Γ: επειδή οι επόμενες σπουδές μου αφορούσαν στο HR μη διανοηθείτε να απαντήσετε με οποιαδήποτε δικαιολογία περί της συνέντευξης, ξερω πολύ καλά πως πρέπει να γίνεται:)… – show
Αξιότιμη/ε Ε Κ, αποφεύγουμε να απαντάμε σε ανώνυμες κριτικές, γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα τεκμηριωμένης απάντησης από την πλευρά μας. Θα σας παρακαλούσαμε επομένως, να γνωστοποιήσετε τα στοιχεία σας. Εάν αναφέρεστε σε πραγματικά γεγονότα και περιγράφετε την αλήθεια, δεν έχετε λόγο να κρύβετε το ονοματεπώνυμο σας, εκτός και εάν επιδιώκετε να αποφύγετε την ευθύνη και τις νομικές συνέπειες όσων γράφετε. Πραγματικά δεν αντιλαμβανόμαστε το λόγο της κριτικής σας μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Αν έχετε περάσει από συνέντευξη, γνωρίζετε πως γίνεται με επαγγελματισμό και σεβασμό στην προσωπικότητα κάθε υποψηφίου. Αναμένουμε τη δημοσίευση των στοιχείων σας και επιφυλασσόμαστε να σας απαντήσουμε εκ νέου.… – show
00
Reply
Panos K.
16 february 2022, 2:42 pm
Αν καθυστερήσετε, έστω και λίγο, ακόμα κι αν έχετε προετοιμαστεί για μια ολόκληρη μέρα, θα σας βάλλουν στην αναμονή μέχρι να σας… ζητήσουν συγγνώμη(οχι, ακριβώς, βέβαια…) που δεν μπορούν να σας εξυπηρετήσουν! Αν καθυστερήσουν λόγω ιδίων λόγων, δεν τρέχει τίποτα!!! Εργοστάσιο διαγνωστικών, αλλά όχι με ευαισθησία στην ταλαιπωρία του ασθενούς
Σας ευχαριστούμε κ.Panos Kos για την αξιολόγηση σας. Φροντίζουμε καθημερινά για την άριστη εξυπηρέτηση κάθε εξεταζόμενου και αξιοποιούμε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να γινόμαστε καλύτεροι. Θα μας ενδιέφεραν περισσότερες πληροφορίες για την επίσκεψη σας, στην οποία δεν μπορούμε να ανατρέξουμε λόγω ελλιπών στοιχείων στην ανάρτηση σας. Μπορείτε αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2105222500 ή να στείλετε mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@medpap.gr, για να μας δώσετε πληροφορίες που θα μας είναι χρήσιμες και θα αξιοποιηθούν για την βελτίωση της εξυπηρέτησης μας. Παραμένουμε πάντα στη διάθεση σας!… – show
00
Reply
marita r.
11 february 2022, 8:10 pm
Ευχαριστώ πολύ! Η ειδοποίηση με e-mail λειτούργησε άψογα!
Ευχαριστούμε θερμά κα marita rinne για την αξιολόγηση των 5 αστεριών και το σχόλιο σας. Προτεραιότητα μας να καλύπτουμε κάθε σας ανάγκη, να παρέχουμε αξιόπιστες διαγνώσεις και να λαμβάνετε άμεσα τα αποτελέσματα των εξετάσεων που πραγματοποιείτε στα κέντρα μας. Παραμένουμε στη διάθεση σας για ότι χρειαστείτε!
00
Reply
Petros
10 february 2022, 4:17 pm
Η θυγατέρα μου τραυματίστηκε στο χέρι και απαιτήθηκε μαγνητική τομογραφία. Ενώ τα περισότερα διαγνωστικά κέντρα μου έδιναν ραντεβού έπειτα από πολλές ημέρες και γνωμάτευση σε ακόμη περισσότερες συνάδελφος μου συνέστησε την ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ η οποία μου έκλεισε ραντεβού χωρίςαέναη αναμονή στο τηλέφωνο και άμεση εξυπηρέτηση την επομένη ημέρα το πρωί 07:15 και έλαβα ηλεκτρονικά την γνωμάτεyση την ίδια ημέρα την 15:00. Εξυπηρέτηση 5 stars plus!!! Συγχαρητήρια και μπράβο και well done και φυσικά θα το κοινοποιήσω....… – show
Αξιότιμε κ. Petros, σας ευχαριστούμε θερμά για το χρόνο που διαθέσατε για να αξιολογήσετε τις υπηρεσίες μας και χαιρόμαστε ιδιαιτέρως για τα όμορφα σχόλια σας. Μας δίνετε δύναμη να συνεχίσουμε να προσπαθούμε καθημερινά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Κάθε εξεταζόμενος είναι για εμάς μοναδικός και φροντίζουμε πάντα για την άμεση και άριστη εξυπηρέτηση των αναγκών του. Στη διάθεση σας όποτε μας χρειαστείτε!
00
Reply
seb z.
8 february 2022, 8:44 am
Απαράδεκτο σέρβις και αντιμετώπιση! Κάναμε εξετάσεις αίματος, 2 άτομα και ήρθαν και στους δύο λείψες! Χωρίς ζάχαρο, χοληστερίνες. Όταν τους πήραμε τηλέφωνο δεν ανέλαβε κανένας την ευθύνη… Η απάντηση ήταν ότι έχει ξανασυμβεί και ελάτε να ξαναδωσετε αίμα! Έχει αρκετά πιο σοβαρά διαγνωστικά κέντρα η Αθήνα που δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάτε εκεί! Χάσιμο χρήματος και χρόνου.
Αγαπητέ κ.seb zaras λυπούμαστε ειλικρινά για τη δυσαρέσκεια που εκφράζετε σχετικά με την επίσκεψη σας στο διαγνωστικό μας κέντρο. Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία που είχατε με τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθώς μας βοηθήσατε να καταλάβουμε τους λόγους της κριτικής σας. Σας διαβεβαιώνουμε πως το προσωπικό μας με υπευθυνότητα και επαγγελματισμό εξυπηρετεί τις ανάγκες όλων των εξεταζομένων και λυπούμαστε για την παρανόηση σχετικά με τις εξετάσεις σας. Τα σχόλια σας τα έχουμε λάβει υπόψη μας και θα αξιοποιηθούν για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Παραμένουμε στη διάθεσή σας όποτε μας χρειαστείτε.… – show
00
Reply
Ada
23 january 2022, 9:06 am
Η αξιολόγηση αφορά συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε.(Δε θα αναφέρω μέρα,ώρα και το όνοματεπώνυμό μου,καθώς δεν αποσκοπεί η αξιολόγηση στο να επηρεάσει την έκβαση του αποτελέσματος όπου και εκρεμμεί). Ήταν ίσως η πιο ενδιαφέρουσα συνέντευξη από την οποία έχω περάσει.Διαβάζοντας τις αξιολογήσεις,περιμένει κανείς να συναντήσει μια αγενή,ψυχρή,απόμακρη,αδιάκριτη γυναίκα. Εγώ προσωπικά δε συνάντησα κάτι τέτοιο.Ήταν ευγενική,κράτησε τους τύπους που έπρεπε,χωρίς να γίνεται αγενής. Οι ερωτήσεις ναι ήταν επί προσωπικού επιπέδου (κάτι το οποίο προσωπικά δε με ενόχλησε),υπήρχε μια ροή στην συζήτηση,δεν αναφέρθηκε ποτέ το θέμα “εγκυμοσύνης για τα επόμενα 2 έτη” (ευτυχώς…ελπίζω να έχει σταματήσει αυτή η πολιτική γενικότερα). Είναι ψαρωτική;ΝΑΙ!“Σε περνάει από κόσκινο;“ΝΑΙ! Αντιλαμβάνομαι πως για ένα παιδί ηλικίας 19 ετών πχ,το να συναντήσει αυτό το ψαρωτικό ύφος και τις τόσες ερωτήσεις,θα το κάνει να κομπλάρει.Αντικειμενικά μιλώντας όμως, είναι ένα ιατρικό διαγνωστικό κέντρο και καλά κάνουν και σε “περνούν από κόσκινο”.… – show
Σας ευχαριστούμε πολύ και για την αξιολόγηση των 5 αστεριών και τα όμορφα σχόλια σας για τη θετική εμπειρία που είχατε κατά τη συνέντευξη που πραγματοποιήσατε. Δείχνετε πως αντιλαμβάνεστε πλήρως τις απαιτήσεις της θέσης και κατανοείτε το σκοπό των ερωτήσεων που σας έγιναν. Οι εργαζόμενοι μας προσλαμβάνονται ύστερα από αξιολόγηση της προσωπικότητας τους, των προσόντων, των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής εμπειρίας που μπορεί να διαθέτουν. Στα διαγνωστικά κέντρα ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, είμαστε προσηλωμένοι στις αρχές μας και σεβόμαστε κάθε άνθρωπο. Καθημερινά εισπράττουμε εμπιστοσύνη τόσο από τους εξεταζόμενους όσο και από τους εργαζομένους μας για το έργο μας. Σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην επαγγελματική σας πορεία.… – show
00
Reply
Evgenia N.
21 january 2022, 4:53 pm
2 раза приходила на Патисион 345, 2 раза время ожидания услуги супер долгое. Сегодня пришла делать рапид тест ждала 1 человека в очереди 30 минут. Развернулась и ушла. Совсем медленно работают!
Αξιότιμη κα Evgenia Nefedoskaia λυπούμαστε για τη δυσαρέσκεια σας. Θα θέλαμε ωστόσο να διευκρινίσουμε πως κατόπιν ελέγχου στο πληροφοριακό μας σύστημα δεν υπήρξε ραντεβού στο όνομα σας στα διαγνωστικά κέντρα ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Μπορείτε αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2105222500 ή να στείλετε mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@medpap.gr, για να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες που θα μας είναι χρήσιμες για τη διερεύνηση του γεγονότος. Είμαστε στην διάθεση σας!
00
Reply
Kostis “.
5 january 2022, 8:25 pm
Για εξέταση 2 ακτινογραφίες αυχένα στο διαγνωστικό της Οδού Πατησίων 49 όταν χρειάστηκε να παραλάβω την απεικόνιση ύστερα από τη πάροδο 2 μηνών,η απάντηση ήταν ότι πρέπει να πληρώσω αντίτιμο 10 Ευρώ για επανεκτύπωση. Απλά δε ξαναπάω. Επανέρχομαι με νεότερη αξιολόγηση για το ίδιο θέμα της παραλαβής απεικόνισης και αφού μίλησα τηλεφωνικά με Κα Χατζηκωνσταντή όπου ήταν ευγενέστατη,μου εξήγησε ακριβώς τι έχει συμβεί με υπευθυνότητα και αφού ερεύνησε με το συντονιστικό του διαγνωστικού με διαβεβαίωσε για την παραλαβή των αποτελεσμάτων με μικρή χρέωση. Τέλος καλό Όλα Καλά χάρις την Κα Χατζηκωνσταντή.… – show
Αξιότιμε κ. Kostis Karalis, λυπούμαστε για το σχόλιο και τη δυσαρέσκεια σας. Η επανεκτύπωση των ακτινογραφιών που ζητήσατε, έχει μια μικρή οικονομική επιβάρυνση. Η τιμολογιακή μας πολιτική διαμορφώνεται με προσοχή, συνεκτιμώντας τις συνθήκες της αγοράς και το κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας. Λαμβάνουμε πάντα υπόψη μας σχόλια όπως το δικό σας και προσαρμόζουμε τις χρεώσεις έτσι ώστε να μπορούμε να εγγυηθούμε πως προσφέρουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στην καλύτερη δυνατή τιμή. Είμαστε στη διάθεση σας για ό,τι χρειαστείτε.… – show
2.Όταν έκλεισα το ραντεβού για την εξέταση εξήγησα καθαρά ότι προτιμώ να πραγματοποιήσω την εξέταση μετά της 15:00 ώρα, λόγω εργασίας, αλλά μου απάντησαν ότι δεν ήταν εφικτό γιατί η τελευταία εξέταση γίνεται στις 14:00 ώρα, πράγμα που διαπίστωσα ψευδές όταν προσήλθα στο κέντρο για την εξέταση στο ραντεβού μου στις 14:00 ώρα. Ήμουν η πρώτη της ημέρας και υπήρχαν και άλλα ραντεβού στις 15:00 ώρα και μετά.
3.Ανάμεσα στο προσωπικό που ασχολήθηκε με την εξέταση, ήταν και έναν νέο γιατρό που δεν μπόρεσε να μου περιποιηθεί το χέρι σωστά όταν τελείωσα με την εξέταση οπότε μετά από μισό λεπτό που μου βγάλανε τον ορό, ξεκίνησε να τρέχει αίμα παντού από το χέρι μου. Το αίμα έπεφτε στο πάτωμα της αίθουσας αναμονής, στο χώρο του αξονικού ενώ ήταν άλλο ασθενή μέσα κλπ.
4.Εκτός από το νέο γιατρό, που δεν μπόρεσε να σταματήσει να τρέχει το αίμα, υπήρχε και έλλειψη υλικών: δεν είχαν γάζες και ούτε την ειδική κολλητική ταινία για να σταματήσουν το αίμα, παρόλο που η εταιρία πληρώνεται 100 ευρώ από το δημόσιο ταμείο και 130 ευρώ από μένα για την εξέταση αυτή.
23/5/2023 ΑΞΟΝΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
… – showΠιο συγκεκριμένα, δεν έκανα αυτή την κριτική επειδή έλειπε ο γιατρός αλλά επειδή δεν με κάλεσαν για να με ενημερώσουν ότι ο γιατρός θα έλειπε και έπρεπε να πάω στο ιατρείο χωρίς λόγο.
Αυτό ήταν το περιστατικό που μου συμβαίνει και ο λόγος αυτής της κριτικής, εφόσον ζητήσατε να μάθετε λεπτομερώ ς τι συνέβη. … – show
Ενώ τα περισότερα διαγνωστικά κέντρα μου έδιναν ραντεβού έπειτα από πολλές ημέρες και γνωμάτευση σε ακόμη περισσότερες συνάδελφος μου συνέστησε την ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ η οποία μου έκλεισε ραντεβού χωρίςαέναη αναμονή στο τηλέφωνο και άμεση εξυπηρέτηση την επομένη ημέρα το πρωί 07:15 και έλαβα ηλεκτρονικά την γνωμάτεyση την ίδια ημέρα την 15:00.
Εξυπηρέτηση 5 stars plus!!!
Συγχαρητήρια και μπράβο και well done και φυσικά θα το κοινοποιήσω.... … – show
Ήταν ίσως η πιο ενδιαφέρουσα συνέντευξη από την οποία έχω περάσει.Διαβάζοντας τις αξιολογήσεις,περιμένει κανείς να συναντήσει μια αγενή,ψυχρή,απόμακρη,αδιάκριτη γυναίκα.
Εγώ προσωπικά δε συνάντησα κάτι τέτοιο.Ήταν ευγενική,κράτησε τους τύπους που έπρεπε,χωρίς να γίνεται αγενής. Οι ερωτήσεις ναι ήταν επί προσωπικού επιπέδου (κάτι το οποίο προσωπικά δε με ενόχλησε),υπήρχε μια ροή στην συζήτηση,δεν αναφέρθηκε ποτέ το θέμα “εγκυμοσύνης για τα επόμενα 2 έτη” (ευτυχώς…ελπίζω να έχει σταματήσει αυτή η πολιτική γενικότερα).
Είναι ψαρωτική;ΝΑΙ!“Σε περνάει από κόσκινο;“ΝΑΙ!
Αντιλαμβάνομαι πως για ένα παιδί ηλικίας 19 ετών πχ,το να συναντήσει αυτό το ψαρωτικό ύφος και τις τόσες ερωτήσεις,θα το κάνει να κομπλάρει.Αντικειμενικά μιλώντας όμως, είναι ένα ιατρικό διαγνωστικό κέντρο και καλά κάνουν και σε “περνούν από κόσκινο”. … – show
Απλά δε ξαναπάω.
Επανέρχομαι με νεότερη αξιολόγηση για το ίδιο θέμα της παραλαβής απεικόνισης και αφού μίλησα τηλεφωνικά με Κα Χατζηκωνσταντή όπου ήταν ευγενέστατη,μου εξήγησε ακριβώς τι έχει συμβεί με υπευθυνότητα και αφού ερεύνησε με το συντονιστικό του διαγνωστικού με διαβε βαίωσε για την παραλαβή των αποτελεσμάτων με μικρή χρέωση.
Τέλος καλό Όλα Καλά χάρις την Κα Χατζηκωνσταντή. … – show