Παραλαβή Παράδοση των ρούχων και χαλιών σας, στο χώρο σας. Υπηρεσία κατόπιν συνεννόησης! Ελάχιστο κόστος...
Free
Wet silk clean
Στην Green Cleaners καθαρίζουμε τα ρούχα με τη χρήση τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμού wet cleaning...
By agreement
Αδιαβροχοποίηση & Κέρωμα
Αδιαβροχοποιούμε τα ρούχα και τα μπουφάν με ΚΕΡΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ στις καλύτερες τιμές της αγοράς!
By agreement
Εξειδικευμένο στεγνό καθάρισμα
K.W.L. (ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ)
By agreement
Καθαρισμός & Φύλαξη χαλιών
Παραλαβή και παράδοση στο χώρο σας. Δωρεάν φύλαξη χαλιών για όλο το χρόνο. Επικοινωνείστε μαζί μας στο...
By agreement
Καθαρισμός και βαφή δερμάτινων
Kαθαρίζουμε τα δερμάτινα σας είδη, τα εμπλουτίζουμε με λάδια και τα βάφουμε. Με τη λίπανση και τη βαφή...
By agreement
Καθαρισμός νυφικών
Ο καθαρισμός νυφικών είναι μια υπηρεσία που απαιτεί εμπειρία και υπευθυνότητα, για πολλές γυναίκες η...
By agreement
Κοστούμι
8.20
€
Κουβέρτα απλή
Στην Green Cleaners απολυμαίνουμε τα παπλώματα, τις κουβέρτες και τις παιδικές κουβέρτες από μικρόβια...
By agreement
Κουβέρτα μάλλινη
Στην Green Cleaners απολυμαίνουμε τα παπλώματα, τις κουβέρτες και τις παιδικές κουβέρτες από μικρόβια...
from 15
€
The prices on this website are for informational purposes only. They are not final and not a public offer. The management reserves the right to change prices. You can check the price by phone.
How Nicelocal works for Business
Customers search for services online and find Nicelocal
They choose the company with the richest profile
They make a call and book a service with that company
Το πάπλωμα που έδωσα μόνο για καθαρισμό τον Ιούνιο, το παρέλαβα Σεπτέμβριο.Μου είπαν ότι κατά λάθος πήγε στη φύλαξη, χώρις να έχω ζητήσει κάτι τέτοιο. Τους ζήτησα επανειλημμένα να μου το επιστρέψουν,έστω και βρόμικο.Πήγα με το απόκομμα που μου έδωσαν κ μου είπαν πως η ημερομηνία παράδοσης είναι ενδεικτική. Στο δε απόκομμα δεν φαίνεται πουθενά ότι το πήγαν στη φύλαξη.(Κάνουν ότι θέλουν τα πράγματά μας κ βέβαια φοβήθηκα ότι το κατέστρεψαν). Μου απάντησαν πως είχε πάει στο κεντρικό κατάστημα στην Παιανία και δεν ήταν δυνατό να βρεθεί, όπως και ότι θα έπρεπε να περιμένω Σεπτέμβριο, Οκτώβριο για να το πάρω πίσω. Η δε σακούλα που το συσκευασαν, υποτίθεται μετά τον καθαρισμό του,ήταν σκισμένη κ μου το παρέδωσαν με σκισμένη σακούλα. Επιπλέον, στη μια γωνία ήταν βρόμικο. Απαράδεκτες υπηρεσίες. Αγενέστατη η υπάλληλος που με εξυπηρέτησε. Κρίμα τα χρήματα που έδωσα. Αναγκάστηκα να το πάω αλλού να το καθαρίσουν ξανά. Μακράν το χειρότερο καθαριστήριο!!! Δεν αξίζουν ούτε το ένα αστέρι.… – show
00
Reply
Anna S.
6 october 2022, 3:15 pm
Απαράδεκτος χρόνος αναμονής. Δώσαμε 1 πάπλωμα και μια κουβερτα 22—06 και τα παραλάβαμε 04—10 και με πρόφαση ότι ήταν καλοκαίρι ενώ στην απόδειξη έγραφε παράδοση σε 10 μέρες
00
Reply
Maria K.
15 february 2022, 10:05 pm
Η ποιότητα τους σε Συνδιασμό με τις τιμές με κράτησαν σαν πελάτισσα. Έδωσα στην αρχή κοστούμια αντρικά και γραβάτες, μετά τα χαλιά και ύστερα τα παπλώματα, παλτά και κουβέρτες. Τα χαλιά μου είναι χειροποίητα μάλλινα οπου είδα τεράστια διαφορά καθώς, πρόσεξαν τα ζυγισματα τους. Κουβέρτα βελουτέ Ισπανίας που μου την γέμισε το προηγούμενο καθαριστήριο με πιτσιλιές σκουριάς, εξαφανίστηκαν! Ο οδηγός του απίστευτος κύριος που δεν σε αγχώνει που ανοίγεις το σπίτι σου! Τέλος η γενική εικόνα δείχνει σαν οικογενειακή επιχείρηση, και αυτό για εμένα μετράει πολύ!… – show
Χαιρόμαστε πολύ που μείνατε ικανοποιημένη με τις υπηρεσίες μας! Σας ευχαριστούμε πολύ για την προτίμηση!
00
Reply
πετρος ν.
24 november 2021, 9:10 pm
Άσχημη εμπειρία.. την άνοιξη έδωσα 3 μπουφάν για καθαρισμό.τα παρέλαβα καί τά φύλαξα για τον επόμενο χειμώνα κάνοντας το λάθος να μην τα βγάλω από την σακούλα και να τά ελέγξω. Με τα πρώτα κρύα πριν 1μηνα τα βγαζω για να φορέσω κάποιο..Το ένα από αυτά είχε καταστραφεί.το υλικό του μέσα είχε γίνει σβόλοι. Πήγα στο κατάστημα μου έδωσαν το τηλέφωνο του υπεύθυνου-ιδιοκτητη να μιλήσω.Για να μην πολυλογω απλά έριξε την ευθύνη πάνω μου διότι 1ο Άργησα να το ανακαλύψω είχαν περάσει 3 μήνες από το καθάρισμα άρα δεν έχει ευθύνη όπως μου είπε 2ο το μπουφάν δεν έχει καλής ποιότητας πολυεστέρα άρα φταίω εγώ Όλα αυτά σέ εντονο ύφος για να μην πω φωνάζοντας!! Τό έστειλαν ξανά στο καθαριστήριο αλλά γύρισε πίσω χωρίς διαφορά.Φυσικα δεν μπήκαν στο κόπο να με πάρουν τηλέφωνο για ενημέρωση. Αποτελέσμα πήρα ένα μπουφάν που απλά δεν φοριέται και ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ παρά κατηγορίες!! Η συμπεριφορά του ήταν επιεικως απαράδεκτη ανεύθυνη και αντιεπαγγελματικη!!!… – show
00
Reply
Γιώργος Κ.
23 november 2021, 1:57 pm
Πήγα ένα άσπρο μπουφάν για πλύσιμο. Όταν το παρέλαβα είχε σημάδια στα μανικια τα οποία δεν τα είχε όταν το πήγα για πλύσιμο.. Το ξανά στείλαμε για πλύσιμο και σήμερα που το ξανά παρέλαβα τα είχε ξανά αλλά όχι τόσο έντονα όπως την πρώτη φορά.Αυτό τελικά επειδή δεν μπορούσε να μπει το μπουφάν για στύψιμο. Αν δεν γίνεται μην τα αναλαμβάνετε είναι προτιμότερο από το να τα καταστρέψετε. Η απάντηση της Υπαλλήλου (που φυσικά δεν έφταιγε σε κάτι) ήταν έχετε δίκιο αλλά εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι αν θέλετε μιλήστε με τον υπεύθυνο!! Ουσιαστικά έχω πάρει πίσω ένα μπουφάν που φυσικά δεν θα μπορώ να Ξανά φορέσω.. Το λιγότερο έπρεπε να επιστρέψετε τα χρήματα που σας έδωσα για να το καταστρέψετε γιατί η Συγγνώμη δε μου λέει κάτι..… – show
00
Reply
maria c.
12 november 2021, 9:27 pm
Το πάπλωμα το οποίο παρέδωσα προς καθαρισμό δεν ήταν έτοιμο την ημερομηνία που είχε εκτυπωθεί στο δελτίο παραλαβής. Επισκέφθηκα δυο φορές το κατάστημα και έλαβα την απάντηση ότι το πάπλωμα έχει χαθεί και ότι θα βρεθεί. Εν τέλη το πάπλωμα βρέθηκε μετά από δυο μήνες και δεν με πήραν καν τηλέφωνο να μου το πουν. Απλά με ενημέρωσαν ότι βρέθηκε αφού κάλεσα εγώ. Φυσικά ούτε συγνωμη για την ταλαιπωρία.
Καλησπέρα σας, το δελτίο παραλαβής γράφει πάνω “ενδεικτική ημερομηνία παράδοσης”. Το πάπλωμα δεν θα μπορούσε να έχει χαθεί, απλώς είναι πολύ ο όγκος τους και ίσως κάπου θα μπερδεύτηκε στη μονάδα καθαρισμού γι' αυτό και καθυστέρησε τόσο. Ωστόσο αναγνωρίζουμε το λάθος της υπαλλήλου να μην σας ενημερώσει όταν ήρθε στο κατάστημα και σας ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία!
00
Reply
Konstantina M.
26 october 2021, 5:10 pm
Άψογοι επαγγελματίες. Εμπιστεύομαι ακόμα και αμπιγέ ρουχα!
absolutely terrible service in your store in Spata! your employees misplaced one of our items in 2018, we inquired two times they could not find it. then a few days ago, when we brought another item for cleaning the item suddenly appeared and they wanted to charge us 15 Euro for cleaning it although it was full of stains and obviously never cleaned! regarding the item we brought for cleaning a few days ago, we had to come two times to pick up as it was not ready when they said it will be, even though we told them not to clean it if they cannot promise they will do it well, they did it anyway, disregarding us completely, and at the end did not clean it well either. the stain remained! but wanted to charge us for that as well. so we ended up being charged 25 Euros for two items both not been cleaned properly (one probably not at all). the employee (one middle aged woman) was extremely rude, yanked the item from my hand almost dislocating my wrist, when i refused to pay for the item they misplaced for 2 years and blackmailed me to take and pay for all or get nothing! needless to say we had to pay 25 Euros just to get that one item (dear to me) which i have to clean myself at home because they did not do it properly. if not for that one item that means a lot to me i would just leave not giving you a cent as you do not deserve even as little! definitely a place to avoid! there is no service, people are rude, charge for a job not done and even physically abuse their customers. and we have to comply or else we won't get our items at all shame on you is all i have to say! in this day and age you should know better that to treat your customers the way you treated us. P.S. it is interesting that after i posted my review, suddenly nine 5 stars reviews appeared — the very same day and after my review! coincidence? i don't think so! better than to ask your friends to write reviews for you is to employ people suited for the job and do your job better.… – show
Άψογη εξυπηρέτηση από τη στιγμή που μπήκα μέσα μέχρι τη στιγμή που βγήκα. Το προσωπικό ευγενέστατο και ευδιαθετο να εξυπηρετήσει. Είχα πάει ένα σακάκι με πολύ δύσκολο λεκιε και κατάφεραν και το έβγαλαν. Οι τιμές είναι οι καλύτερες που γίνονται. Σίγουρα θα ξανά πάω σε αυτό το κατάστημα τα ρούχα μου.
Δώσαμε 1 πάπλωμα και μια κουβερτα 22—06 και τα παραλάβαμε 04—10 και με πρόφαση ότι ήταν καλοκαίρι ενώ στην απόδειξη έγραφε παράδοση σε 10 μέρες
Έδωσα στην αρχή κοστούμια αντρικά και γραβάτες, μετά τα χαλιά και ύστερα τα παπλώματα, παλτά και κουβέρτες.
Τα χαλιά μου είναι χειροποίητα μάλλινα οπου είδα τεράστια διαφορά καθώς, πρόσεξαν τα ζυγισματα τους.
Κουβέρτα βελουτέ Ισπανίας που μου την γέμισε το προηγούμενο καθαριστήριο με πιτσιλιές σκουριάς, εξαφανίστηκαν!
Ο οδηγός του απίστευτος κύριος που δεν σε αγχώνει που ανοίγεις το σπίτι σου!
Τέλος η γενική εικόνα δείχνει σαν οικογενειακή επιχείρηση, και αυτό για εμένα μετράει πολύ! … – show
την άνοιξη έδωσα 3 μπουφάν για καθαρισμό.τα παρέλαβα καί τά φύλαξα για τον επόμενο χειμώνα κάνοντας το λάθος να μην τα βγάλω από την σακούλα και να τά ελέγξω.
Με τα πρώτα κρύα πριν 1μηνα τα βγαζω για να φορέσω κάποιο..Το ένα από αυτά είχε καταστραφεί.το υλικό του μέσα είχε γίνει σβόλοι.
Πήγα στο κατάστημα μου έδωσαν το τηλέφωνο του υπεύθυνου-ιδιοκτητη να μιλήσω.Για να μην πολυλογω απλά έριξε την ευθύνη πάνω μου διότι
1ο Άργησα να το ανακαλύψω είχαν περάσει 3 μήνες από το καθάρ ισμα άρα δεν έχει ευθύνη όπως μου είπε
2ο το μπουφάν δεν έχει καλής ποιότητας πολυεστέρα άρα φταίω εγώ
Όλα αυτά σέ εντονο ύφος για να μην πω φωνάζοντας!!
Τό έστειλαν ξανά στο καθαριστήριο αλλά γύρισε πίσω χωρίς διαφορά.Φυσικα δεν μπήκαν στο κόπο να με πάρουν τηλέφωνο για ενημέρωση.
Αποτελέσμα
πήρα ένα μπουφάν που απλά δεν φοριέται και ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ παρά κατηγορίες!!
Η συμπεριφορά του ήταν επιεικως απαράδεκτη ανεύθυνη και αντιεπαγγελματικη!!! … – show
Το πάπλωμα δεν θα μπορούσε να έχει χαθεί, απλώς είναι πολύ ο όγκος τους και ίσως κάπου θα μπερδεύτηκε στη μονάδα καθαρισμού γι' αυτό και καθυστέρησε τόσο. Ωστόσο αναγνωρίζουμε το λάθος της υπαλλήλου να μην σας ενημερώσει όταν ήρθε στο κατάστημα και σας ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία!
regarding the item we brought for cleaning a few days ago, we had to come two times to pick up as it was not ready when they said it will be, even though we told them not to clean it if they cannot promise they will do it well, they did it anyway, disregarding us completely, and at the end did not clean it well either. the stain remained! but wanted to charge us for that as well.
so we ended up being charged 25 Euros for two items both not been cleaned properly (one probably not at all).
the employee (one middle aged woman) was extremely rude, yanked the item from my hand almost dislocating my wrist, when i refused to pay for the item they misplaced for 2 years and blackmailed me to take and pay for all or get nothing!
needless to say we had to pay 25 Euros just to get that one item (dear to me) which i have to clean myself at home because they did not do it properly. if not for that one item that means a lot to me i would just leave not giving you a cent as you do not deserve even as little!
definitely a place to avoid! there is no service, people are rude, charge for a job not done and even physically abuse their customers. and we have to comply or else we won't get our items at all shame on you is all i have to say! in this day and age you should know better that to treat your customers the way you treated us.
P.S. it is interesting that after i posted my review, suddenly nine 5 stars reviews appeared — the very same day and after my review! coincidence? i don't think so! better than to ask your friends to write reviews for you is to employ people suited for the job and do your job better. … – show
Το προσωπικό ευγενέστατο και ευδιαθετο να εξυπηρετήσει.
Είχα πάει ένα σακάκι με πολύ δύσκολο λεκιε και κατάφεραν και το έβγαλαν.
Οι τιμές είναι οι καλύτερες που γίνονται.
Σίγουρα θα ξανά πάω σε αυτό το κατάστημα τα ρούχα μου.
Ευχάριστο προσωπικό.
Θα τους ξανα προτιμήσω άμεσα!