Πρώτη φορά μπήκα στη διαδικασία να βάψω ένα ρούχο (vintage τζην παντελόνι μωβ) και αποφάσισα να απευθυνθώ σε επαγγελματίες. Άψογο αποτέλεσμα, σαν καινούργιο και η τιμή προσιτή. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ....!!!! ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΕΝΑ BARBOUR ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΥΡΙΣΑΝ ΕΝΑ ΜΠΟΥΦΑΝ ΚΑΘΑΡΟ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΦΘΟΡΕΣ(ΞΕΘΟΡΙΑΜΣΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙΑ,ΤΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ BARBOUR ΕΙΧΕ ΣΒΗΣΤΕΙ,ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ ΚΕΡΩΜΑ ΟΧΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ) ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.Η ΕΠΙΣΙΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΣΑΣ. ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΤΡΕΛΟΥΣ…
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣ ΧΑΖΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.… – show
Υπάρχουν χιλιάδες πελάτες ευχαριστημένοι έως πολύ ευχαριστημένοι, δυστυχώς θα Υπάρχουν και κάποιοι που δεν θα είναι,. Κανείς δεν είναι τέλειος. Ως προς τα κουμπιά παρόλο που δεν είχαν πρόβλημα, τα αλλάξαμε και βάλαμε καινούρια. Εσωτερικά στο κάτω στο ρέλι πράγματι δεν το κερώνουμε για να μην έρχεται σε επαφή με τα άλλα ρούχα, ως τόσο το ζήτησε και το κερώσαμε. Αν έχει κάποιο δίκαιο είναι μόνο για τις τρύπες που αναφέρει και αυτές είναι από την βελόνα του μαρκαρίσματος που είναι ανεπαίσθητες , ωραία εδώ έχει δίκαιο μπορούσαμε να το μαρκάρουμε σε άλλο σημείο. Γιατί τόσος θυμός και αυτή η κριτική;… – show
ΕΓΓΥΗΣΗ. Την τελευταία φορά που πήγα η κυρία είδε ότι περίμενα απ' έξω και παρόλο που δεν είχαν ακόμη ανοίξει μου είπε να μπω και μ' εξυπηρέτησε. Μπορείς να μην το εκτιμήσεις;;;;;
Incredible job cleaning a wedding dress that had been in a box for 35 years! Excellent professionals!
00
Reply
Ζ Π.
23 december 2020, 9:45 pm
Εξαιρετικό προσωπικό, με βοήθησαν, χωρίς να μου πουν ψέμματα για κάποιο ένδυμα που είχα για βαφή. Λεπτομερείς εξήγηση και ενασχόληση με αυτό που ήθελα!! Ευχαριστώ πολύ, σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά για οποίο θέμα έχω!
Ευχαριστούμε για την αξιολόγηση, είναι πολύ σημαντική για εμάς. Καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος.
00
Reply
JIM L.
22 december 2020, 2:55 pm
Και μόνο ότι παραμένει ένα από τα καλύτερα καταστήματα του είδους του μετά από τόσα χρόνια παρουσίας στην αγορά, είναι η καλύτερη αξιολόγηση που μπορεί να λάβει.
Δερμάτινο χρώματος ταμπά το οποίο είχα πάει σε τρία διαφορετικά καθαριστήρια στα οποία είχα επισημάνει ότι πρέπει να δώσουν έμφαση τόσο στο τελείωμα των μανικιών, όσο και στο γιακά, αλλά το παρέλαβα και τις τρεις φορές σχεδόν καθαρό. Ώσπου με παραίνεση συνάδελφου το πήγα στο καθαριστήριο STAR εκεί πραγματικά το παρέλαβα καθαρό άλλα αισθάνθηκα απογοήτευση για τα τρία προηγούμενα καθαριστήρια τα οποία συνέχισαν να έχουν πελατεία ενώ θα έπρεπε να βάλουν λουκέτο λόγω αδεξιότητας.
00
Reply
Despina P.
12 september 2019, 7:35 pm
They helped me even though it was last minute, but I was surprised to hear 15 euro just for steaming 1 dress!!!!
ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΕΝΑ BARBOUR ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΥΡΙΣΑΝ ΕΝΑ ΜΠΟΥΦΑΝ ΚΑΘΑΡΟ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΦΘΟΡΕΣ(ΞΕΘΟΡΙΑΜΣΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙΑ,ΤΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ BARBOUR ΕΙΧΕ ΣΒΗΣΤΕΙ,ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ ΚΕΡΩΜΑ ΟΧΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ) ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.Η ΕΠΙΣΙΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΣΑΣ.
ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΤΡΕΛΟΥΣ…
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣ ΧΑΖΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦ ΟΡΕΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ.
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ. … – show
Κανείς δεν είναι τέλειος.
Ως προς τα κουμπιά παρόλο που δεν είχαν πρόβλημα, τα αλλάξαμε και βάλαμε καινούρια.
Εσωτερικά στο κάτω στο ρέλι πράγματι δεν το κερώνουμε για να μην έρχεται σε επαφή με τα άλλα ρούχα, ως τόσο το ζήτησε και το κερώσαμε.
Αν έχει κάποιο δίκαιο είναι μόνο για τις τρύπες που αναφέρει και αυτές είναι από την βελόνα του μαρκαρίσματος που είναι ανεπαίσθητες , ωραία εδώ έχει δίκαιο μπορούσαμε να το μαρκάρουμε σε άλλο σημείο.
Γιατί τόσος θυμός και αυτή η κριτική; … – show
Την τελευταία φορά που πήγα η κυρία είδε ότι περίμενα απ' έξω και παρόλο που δεν είχαν ακόμη ανοίξει μου είπε να μπω και μ' εξυπηρέτησε.
Μπορείς να μην το εκτιμήσεις;;;;;