The prices on this website are for informational purposes only. They are not final and not a public offer. The management reserves the right to change prices. You can check the price by phone.
How Nicelocal works for Business
Customers search for services online and find Nicelocal
They choose the company with the richest profile
They make a call and book a service with that company
ΤΟΥΣ ΨΑΧΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΤΑ ΤΗΛ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.ΤΡΑΓΙΚΟΙ. ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΩ.
Comment
ΜΑΚΡΙΑ.ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ.ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Date of services rendered
Προσφατα.μετα απο 4 μηνες το μονο που εκαναν με επιτυχια ηταν να ζητανε χρηματα.μετα εξαφανισμενοι.τοσο απαραδεκτοι δεν μπορουσα να φανταστω οτι υπαρχουν
Specialist description
Ολοι απαραδεκτοι.καποιοι προσβλητικοι με υφος αναγωγο.
10
Reply
Andreas G.
14 december 2022, 6:54 pm
Scammers that don't tell you what the job is about and that you have to meet them in person — they are looking for people to exploit — very unprofessional and misleading.
Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια και την εξαιρετική βαθμολογία. Θα μεταφέρουμε τα σχόλια σας στην ομάδα.
Μην ξεχνάτε πως είμαστε δίπλα σας σε ότι χρειαστείτε.
Με εκτίμηση BCLA
00
Reply
Stelios K.
29 november 2022, 8:21 pm
Δυστυχώς καμία αξιοπιστία. Για να πάρουν 30 ευρώ μας είπαν ένα παραμύθι ότι θα πάρουμε αναδρομικά τον Δεκέμβριο και όταν ζητήσαμε να μας δώσουν κάποιο επιβεβαιωτικό στοιχείο μας λένε ότι οι υποθέσεις μας δεν έχουν ακόμα εκδικαστεί.
Αγαπητέ κύριε Κυριακίδη, Λυπούμαστε πολύ και την δυσαρέσκεια που νιώθετε. Οι περιπτώσεις αναδρομικών, ισχύουν όπως σας ανέφεραν και από την νομική μας ομάδα. Το ΣΤΕ κοιτάει τις υποθέσεις όλων που προχώρησαν σε αγωγή και ετοιμάζουν δώσουν απαντήσεις. Αναμένουμε όπως όλοι. Από τη στιγμή που προχωρήσατε δικαστικά, να γνωρίζετε πως είστε καλυμμένος.
Αφήστε μας έναν αριθμό επικοινωνίας να σας καλέσουμε ή επικοινωνήστε μαζί μας.
Υ.γ. Το κόστος των 30 ευρώ όπως λέτε. αφορά την εργολαβική.
00
Reply
Dimitris P.
25 november 2022, 1:17 pm
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, γρήγορα με ευγένεια, κατατοπιστικό όλο τό προσωπικό..
Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια! Αυτό σημαίνει πως οι υπηρεσίες μας, σας άφησαν ικανοποιημένους. Σας ευχαριστούμε για την βαθμολογία των 5 αστεριών, που είναι πολύ σημαντική για εμάς.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με εκτίμηση BCLA
00
Reply
fotis1960
1 november 2022, 11:23 pm
“Όποιος κυνηγάει πολλούς λαγούς δεν πιάνει κανένα”. Η καλή εκδοχή είναι ότι το Προσωπικό γραματειακο και νομικό,είναι ελειπες για να αντιμετωπίσει τον όγκο των υποθέσεων πού έχουν αναλάβει. Η κακή εκδοχή είναι ότι αν δεν έχουν να περιμένουν άλλο όφελος από τον “πελατη” τον γράφουν κανονικά. Όλα αυτά τα λέω από προσωπική εμπειρία για απλη υπόθεση μελέτης συνταξιοδοτησης, είχα την εξής αντιμετώπιση. Αφού πλήρωσα το ποσόν της αμοιβής, την οποία θεωρώ εύλογη,σε σχετικά εύλογο χρόνο,μετά από καλή επικοινωνία μού έστειλαν στο mail την μπορώ να πω αψογη μελέτη με δύο σενάρια με διαφορά 4—5 μηνών, για κατάθεση αίτησης συνταξιοδοτησης, Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εργατολογο τής εταιρείας (δεν συγκράτησα το ονομα)που έκανε την μελέτη,συμφωνήσαμε να ακολουθήσουμε το δεύτερο σενάριο και να καταθέσουμε την αιτηση 20/10/2022. Λίγες ημέρες πριν από αυτή την ημερομηνία, σε επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο για τις λεπτομέρειες, Μού είπαν ότι ξέρετε, για να σάς κάνουμε την αίτηση,πρέπει να μας καταβάλλεται 250€+ΦΠΑ. Παρά την αρχική μου έκπληξη συμφώνησα και έκλεισα ραντεβού για να καταβάλλω το ποσόν και ζήτησα να μιλήσω με την Κα Παναγιωτοπουλου που υποτίθεται ότι χειριζόταν τον φάκελο μου. Μου είπε ότι είναι απασχολειμενη, και θα με καλέσει η ίδια. Αυτό δεν έγινε ποτέ, και όταν την ημέρα του ραντεβού επικοινώνησα πάλι με το τηλεφωνικό κέντρο, και τούς είπα ότι αν δεν επικοινωνήσει η Κα Παναγιωτοπουλου μαζί μου,ακυρώνω το ραντεβού, επειδή για πολλοστή φορά ήταν απασχολημένη μου είπαν ότι θα με πάρει σε 5 λεπτά. Μαντέψτε. Δεν με πήρε ποτέ. Τότε έστειλα mail και τούς είπα να μην ασχοληθούν πλέον με τη υπόθεση μου. Ούτε σε αυτό απάντησαν. Να σημειώσω ότι την σύνταξη μου θα αναλάμβανε συνεργάτης της εταιρείας πιστοποιημενος από τον ΕΦΚΑ για έκδοση συντάξεων. Όπερ σημαίνει και πρόσθετη αμοιβή από τον ΕΦΚΑ. Να σημειώσω ότι έκανα την αίτηση αλλού. Κοστος; Αν είναι δυνατόν!!!!! 12€ για την κυρια και 12€ για την επικουρικη.Χρόνος αποπεράτωσης και των 2 αιτήσεων περίπου 30 λεπτά.… – show
00
Reply
Evi K.
31 october 2022, 11:28 am
Η Κα Δημητρίου που ασχολείται με την υπόθεση μας είναι πολλή εξυπηρετική και κατατοπιστική καθώς πρόκειται για μια αρκετά δύσκολη περίπτωση. Εστιάζει στη “ρίζα” του προβλήματος και κάνει τα αδύνατα δυνατά για την επίλυση του κάθε ζητήματος. Είναι πολλή δυναμική και μαζί της ο καθένας θα ένιωθε ασφαλής!Είναι άξια εμπιστοσύνης και την συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον πραγματικά χρειάζεται έναν πολύ καλό δικηγόρο. Κα Δημητρίου σας ευχαριστούμε για τον αγώνα που δίνετε.
Αγαπητή κυρία Καραβιά, σας ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία των 5 αστεριών, που μας προσθέσατε. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε πως οι υπηρεσίες που προσφέρουμε έχουν καλύψει τις ανάγκες σας. Θα σας ήταν εύκολο να μας πείτε το λόγο που δώσατε υψηλή βαθμολογία;
Με εκτίμηση BCLA
00
Reply
Elissavet K.
27 october 2022, 2:22 pm
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ.ΜΕΣΩ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΑΡΧΙΚΑ.
Αγαπητή κυρία Κανελλοπούλου, σας ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία που προσθέσατε. Μας τιμά που αναγνωρίσατε την βοήθεια που προσφέρουμε. Μην ξεχνάτε πως είμαστε δίπλα σας, σε ότι χρειαστείτε.
Με εκτίμηση BCLA
00
Reply
Σωτήρης Χ.
18 october 2022, 6:43 pm
Η κριτική έχει να κάνει μόνο και μόνο με το γεγονός πως όταν η εταιρεία ζητάει αμοιβή για τις υπηρεσίες που παρέχει, υπάρχει μια συνεχής επικοινωνία από τους εκπροσώπους της εταιρείας… Με το που τακτοποιηθούν οι οφειλές ξαφνικά οι εκπρόσωποι της εταιρείας δεν έχουν χρόνο να ενημερώσουν τους πελάτες για την εξέλιξη των υποθέσεων....
Γεια σας, Ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία που προσθέσατε! Εκτιμούμε τον χρόνο που διαθέσατε. Θα θέλατε να μας πείτε το λόγο της βαθμολογίας και τι θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να σας αλλάξουμε γνώμη και να πάει καλύτερα;
Είμαστε δίπλα σε ότι χρειαστείτε Με εκτίμηση BCLA
00
Reply
fo s.
17 october 2022, 12:06 pm
Απαραδεκτοι,τηλ απο φλεβαρη εφτασε καλοκαιρι κ δεν ειχαν ασχοληθει με την υπουεση.Αναθεσαμε δυο υποθεσεις στα αφεντικα κ κατεληξε σε δικηγκρο που με φωναζε κ εέγε εχω κ αλλεσ υποθεσεισ δε θα σσχοουμαι μαζι σου. Μου Ερχοταν οι εισαγγελικες παραγγελιες κ δεν ηξεραν τιποτα για να με κατευθυνουν.Μου ζητησαν 150+φπα για να παρουν την δικογραφια κ δεν εκαναν τιποτα 4 μηνες μετα.αναγκαστηκα αν παω σε αλλο δικηγορο κ να ξαναπληρωσω κ δεν μου επιστρεφουν τα χρηματα αφου δεν εκαναν τιποτα. Προσεξτε τι σασ βαζουν κ υπογραφετε,οταν περνετε τισ υποθεσεις, να μην εχετε αξιωση κ επιστροφη χρηνατων.… – show
Λυπούμαστε πολύ για την αντιμετώπιση που είχατε και το αποτέλεσμα που δεν είναι αυτό που προσδοκούσατε. Δυστυχώς δεν έχουμε κάποια πληροφορία με τα στοιχεία σας για να μπορέσουμε να δούμε τι έχει γίνει. Αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μας, για να μπορέσουμε να βρούμε το φάκελο σας.
Ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε, ακόμα και για την αρνητική κριτική. Είναι σημαντικό για εμάς να κοιτάμε λάθη και να μπορούμε να διορθώσουμε ότι είναι δυνατόν.
Λυπούμαστε πολύ κυρία Παππά για την αναμονή και για την δυσαρέσκεια που νιώθετε. Είδαμε το μήνυμα και στο facebook, όπου σας έχουμε απαντήσει. Η αρμόδια ομάδα έχει ενημερωθεί και θα επικοινωνήσει μαζί σας. Σας εξυπηρετεί συγκεκριμένα ώρα να σας καλέσει;
00
Reply
Αναστασία Κ.
27 september 2022, 12:15 pm
Κερδίσατε ένα αστεράκι γιατί δεν μπορώ να μη βάλω έστω αυτό το ένα. Εχθές, 22/09/22 έκλεισαν 15 ημέρες που παρακαλάω να με ενημερώσουν για την υπόθεσή μου. Μετά από τουλάχιστον 8 με 10 τηλεφωνήματα, μια υποβολή φόρμας επικοινωνίας, ενός μηνύματος στο chat και ενός ηλεκτρονικού μηνύματος και πάντα με την ευγενική επιβεβαίωση του Τ/Φ κέντρου ότι “ένας αρμόδιος εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν μαζί σας”, ακόμη περιμένω. Φυσικά, δεν βρίσκομαι στο στάδιο της ενδεχόμενης πελάτισσας, εκεί με καλούσατε δύο φορές την ημέρα, μάλλον ο φόρτος εργασίας ήταν μικρότερος. Και οι δικαιολογίες του τύπου “τότε προσπαθούσαμε να προλάβουμε τις προθεσμίες κατάθεσης της αγωγής” και “κάνατε υπομονή 4 χρόνια, κάντε υπομονή μερικές ημέρες ακόμη” νομίζω δεν αρμόζουν σε μια σοβαρη εταιρεία, όχι μετά από 15 ημέρες..
Και αφού βλέπω ότι τουλάχιστον ασχολείστε -κάποια στιγμή- με τις αξιολογήσεις, ελπίζω ότι θα επικοινωνήσετε μαζί μου, κάποια στιγμή… Λυπάμαι
Συνέχεια την 27/09/22 Λάθος, δεν προσπαθείτε να επικοινωνήσετε “εδώ και ημέρες” μαζί μου. Με καλέσατε μόνοτην Παρασκευή δύο φορές αλλά λόγω προσωπικού προβλήματος δεν κατάφερα να απαντήσω. Ωστόσο, σας κάλέσα αμέσως, σας εξήγησα το λόγο που δεν απάντησα και ζήτησα να μιλήσω στον κ. Κουφογιάννη ή στην κα. Φώτη και μου είπατε ότι ο κ. Κουφογιάννης είναι στο δικαστήριο και θα με καλέσει τη Δευτέρα (26/9/22) το πρωί, κάτι που ποτέ δεν έγινε. Σας ξανακάλεσα σήμερα (27/9/22) το πρωί στις 10.00 και μου είπατε ότι ο κ.Κουφογιάννης είναι στα δικαστήρια και θα με καλέσει μετά τις 11.00. Το τηλεφωνο μου είναι το ίδιο, δεν το έχω αλλάξει Παρακαλώ να είστε ακριβείς στις απαντήσεις σας.… – show
Καλησπέρα σας κυρία Καπιτσίνου, προσπαθούμε εδώ και μέρες να σας βρούμε στον αριθμό τηλεφώνου που μας έχετε δώσει, αλλά μάταια. Και ο κύριος Κουφογιάννης αλλά και η κυρία Φώτη, καλούν αλλά δεν απαντάτε. Αν έχετε αλλάξει αριθμό επικοινωνίας, επικοινωνήστε μαζί μας έστω και γραπτά ή αν θέλετε πείτε μας αν σας εξυπηρετεί κάποια συγκεκριμένη ώρα για να σας καλέσουν. Καθημερινά γίνεται κλήση προς εσάς και δυστυχώς όσο δεν απαντάτε, άλλο τόσο θα καθυστερεί η εξυπηρέτηση.
Παρακούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε όσο ταχύτερα και καλύτερα γίνεται.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την εξαιρετική βαθμολογία που μας δώσατε, καθώς και για το σχόλιο σας! Η εταιρία μας ανανεώνεται συνεχώς και προσθέτει νέες συνεργασίες και προσωπικό. Ευχαριστούμε πολύ που διαπιστώσατε ένα μικρό κενό, το λαμβάνουμε υπόψη.
Είμαστε στην διάθεση σας σε ότι χρειαστείτε. Με εκτίμηση BCLA
00
Reply
Katerina S.
9 september 2022, 5:53 pm
Δεν έχω λόγια…κοροϊδεύουν αυτό έχω να πω τίποτα άλλο
Γειά σας κυρία Σιφακάκη, λυπούμαστε πολύ για την αρνητική αξιολόγηση που προσθέσατε, κατανοώντας όμως την επιθυμία σας. Θα θέλατε να συζητήσουμε τη δυσαρέσκεια που έχετε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε; Καθώς βλέπουμε πως οι υποθέσεις προχωρούν κανονικά.
Παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Με εκτίμηση BCLA
00
Reply
ΑΘΑΝΑΣΙΑ Β.
31 august 2022, 8:17 am
Άμεση και αξιόλογη η επικοινωνία μου με την κ. Κωνσταντίνα στα πλαίσια που ορίζει η εν λόγω διαδικασία.
Καλησπέρα σας, λυπούμαστε πολύ για την δυσαρέσκεια που νιώθετε. Λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας, δεν μπορούν να απαντηθούν όλες οι κλήσεις. Για τον λόγο αυτό δημιουργήσαμε μια ομάδα στο chat/messenger των social (facebook/instagram), που λειτουργεί 24/7, για την άμεση εξυπηρέτηση σας.
Στόχος μας να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες μεταξύ μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, με τον παραπάνω τρόπο.
Ευχαριστούμε για την κριτική και την επισήμανση. Ελπίζουμε να αλλάξετε την κριτική σας άμεσα:)… – show
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΩ.
Θα μεταφέρουμε τα σχόλια σας στην ομάδα.
Μην ξεχνάτε πως είμαστε δίπλα σας σε ότι χρειαστείτε.
Με εκτίμηση
BCLA
Λυπούμαστε πολύ και την δυσαρέσκεια που νιώθετε. Οι περιπτώσεις αναδρομικών, ισχύουν όπως σας ανέφεραν και από την νομική μας ομάδα. Το ΣΤΕ κοιτάει τις υποθέσεις όλων που προχώρησαν σε αγωγή και ετοιμάζουν δώσουν απαντήσεις. Αναμένουμε όπως όλοι.
Από τη στιγμή που προχωρήσατε δικαστικά, να γνωρίζετε πως είστε καλυμμένος.
Αφήστε μας έναν αριθμό επικοινωνίας να σας καλέσουμε ή επικοινωνήστε μαζί μας.
Υ.γ. Το κόστος των 30 ευρώ όπως λέτε. αφορά την εργολαβική.
Θέλουμε να πιστεύουμε πως σταθήκαμε άξιοι της εμπιστοσύνης σας.
Για οτιδήποτε χρειαστείτε, επικοινωνήστε μαζί μας.
Με εκτίμηση
BCLA
λυπούμαστε πολύ για την καθυστέρηση και την αναμονή που είχατε.
Μπορείτε να μας αφήσετε έναν αριθμό επικοινωνίας και ένα όνομα παρακαλώ;
Σας ευχαριστούμε για την βαθμολογία των 5 αστεριών, που είναι πολύ σημαντική για εμάς.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με εκτίμηση
BCLA
Η καλή εκδοχή είναι ότι το
Προσωπικό γραματειακο και νομικό,είναι ελειπες για να αντιμετωπίσει τον όγκο των υποθέσεων πού έχουν αναλάβει.
Η κακή εκδοχή είναι ότι αν δεν έχουν να περιμένουν άλλο όφελος από τον “πελατη” τον γράφουν κανονικά.
Όλα αυτά τα λέω από προσωπική εμπειρία
για απλη υπόθεση μελέτης
συνταξιοδοτησης, είχα την εξής αντιμετώπιση. Αφού πλήρωσα το ποσόν της αμοιβής, την οποία θεωρώ εύλογη,σε σχετικά εύλογο χρόνο,μετά από καλή ε πικοινωνία μού έστειλαν στο mail την μπορώ να πω αψογη μελέτη με δύο σενάρια με διαφορά 4—5 μηνών, για κατάθεση αίτησης συνταξιοδοτησης,
Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εργατολογο τής εταιρείας (δεν συγκράτησα το ονομα)που έκανε την μελέτη,συμφωνήσαμε να ακολουθήσουμε το δεύτερο σενάριο και να καταθέσουμε την αιτηση 20/10/2022.
Λίγες ημέρες πριν από αυτή την ημερομηνία, σε επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο για τις λεπτομέρειες,
Μού είπαν ότι ξέρετε, για να σάς κάνουμε την αίτηση,πρέπει να μας καταβάλλεται 250€+ΦΠΑ.
Παρά την αρχική μου έκπληξη συμφώνησα και έκλεισα ραντεβού για να καταβάλλω το ποσόν και ζήτησα να μιλήσω με την Κα Παναγιωτοπουλου που υποτίθεται ότι χειριζόταν τον φάκελο μου.
Μου είπε ότι είναι απασχολειμενη, και θα με καλέσει η ίδια.
Αυτό δεν έγινε ποτέ, και όταν την ημέρα του ραντεβού επικοινώνησα πάλι με το τηλεφωνικό κέντρο, και τούς είπα ότι αν δεν επικοινωνήσει η Κα Παναγιωτοπουλου μαζί μου,ακυρώνω το ραντεβού, επειδή για πολλοστή φορά ήταν απασχολημένη μου είπαν ότι θα με πάρει σε 5 λεπτά.
Μαντέψτε.
Δεν με πήρε ποτέ.
Τότε έστειλα mail και τούς είπα να μην ασχοληθούν πλέον με τη υπόθεση μου.
Ούτε σε αυτό απάντησαν.
Να σημειώσω ότι την σύνταξη μου θα αναλάμβανε συνεργάτης της εταιρείας πιστοποιημενος από τον ΕΦΚΑ για έκδοση συντάξεων.
Όπερ σημαίνει και πρόσθετη αμοιβή από τον ΕΦΚΑ.
Να σημειώσω ότι έκανα την αίτηση αλλού.
Κοστος;
Αν είναι δυνατόν!!!!! 12€ για την κυρια και 12€ για την επικουρικη.Χρόνος αποπεράτωσης και των 2 αιτήσεων περίπου 30 λεπτά. … – show
Κα Δημητρίου σας ευχαριστούμε για τον αγώνα που δίνετε.
σας ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία των 5 αστεριών, που μας προσθέσατε.
Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε πως οι υπηρεσίες που προσφέρουμε έχουν καλύψει τις ανάγκες σας.
Θα σας ήταν εύκολο να μας πείτε το λόγο που δώσατε υψηλή βαθμολογία;
Με εκτίμηση
BCLA
σας ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία που προσθέσατε. Μας τιμά που αναγνωρίσατε την βοήθεια που προσφέρουμε.
Μην ξεχνάτε πως είμαστε δίπλα σας, σε ότι χρειαστείτε.
Με εκτίμηση
BCLA
Ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία που προσθέσατε! Εκτιμούμε τον χρόνο που διαθέσατε.
Θα θέλατε να μας πείτε το λόγο της βαθμολογίας και τι θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να σας αλλάξουμε γνώμη και να πάει καλύτερα;
Είμαστε δίπλα σε ότι χρειαστείτε
Με εκτίμηση
BCLA
Δυστυχώς δεν έχουμε κάποια πληροφορία με τα στοιχεία σας για να μπορέσουμε να δούμε τι έχει γίνει. Αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μας, για να μπορέσουμε να βρούμε το φάκελο σας.
Ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε, ακόμα και για την αρνητική κριτική. Είναι σημαντικό για εμάς να κοιτάμε λάθη και να μπορούμε να διορθώσουμε ότι είναι δυνατόν.
Με εκτίμηση
BCLA
Είδαμε το μήνυμα και στο facebook, όπου σας έχουμε απαντήσει.
Η αρμόδια ομάδα έχει ενημερωθεί και θα επικοινωνήσει μαζί σας. Σας εξυπηρετεί συγκεκριμένα ώρα να σας καλέσει;
Φυσικά, δεν βρίσκομαι στο στάδιο της ενδεχόμενης πελάτισσας, εκεί με καλούσατε δύο φορές την ημέρα, μάλλον ο φόρτος εργασίας ήταν μικρότερος.
Και οι δικαιολογίες του τύπου “τότε προσπαθούσαμε να προλάβουμε τις προθεσμίες κατάθεσης της αγωγής” και “κάνατε υπομονή 4 χρόνια, κάντε υπομονή μερικές ημέρες ακόμη” νομίζω δεν αρμόζουν σε μια σοβαρη εταιρεία, όχι μετά από 15 ημέρες..
Και αφού βλέπω ότι τουλάχιστον ασχολείστε -κάποια στιγμή- με τις αξιολογήσεις, ελπίζω ότι θα επικοινωνήσετε μαζί μου, κάποια στιγμή…
Λυπάμαι
Συνέχεια την 27/09/22
Λάθος, δεν προσπαθείτε να επικοινωνήσετε “εδώ και ημέρες” μαζί μου. Με καλέσατε μόνοτην Παρασκευή δύο φορές αλλά λόγω προσωπικού προβλήματος δεν κατάφερα να απαντήσω. Ωστόσο, σας κάλέσα αμέσως, σας εξήγησα το λόγο που δεν απάντησα και ζήτησα να μιλήσω στον κ. Κουφογιάννη ή στην κα. Φώτη και μου είπατε ότι ο κ. Κουφογιάννης είναι στο δικαστήριο και θα με καλέσει τη Δευτέρα (26/9/22) το πρωί, κάτι που ποτέ δεν έγινε.
Σας ξανακάλεσα σήμερα (27/9/22) το πρωί στις 10.00 και μου είπατε ότι ο κ.Κουφογιάννης είναι στα δικαστήρια και θα με καλέσει μετά τις 11.00. Το τηλεφωνο μου είναι το ίδιο, δεν το έχω αλλάξει
Παρακαλώ να είστε ακριβείς στις απαντήσεις σας. … – show
προσπαθούμε εδώ και μέρες να σας βρούμε στον αριθμό τηλεφώνου που μας έχετε δώσει, αλλά μάταια.
Και ο κύριος Κουφογιάννης αλλά και η κυρία Φώτη, καλούν αλλά δεν απαντάτε.
Αν έχετε αλλάξει αριθμό επικοινωνίας, επικοινωνήστε μαζί μας έστω και γραπτά ή αν θέλετε πείτε μας αν σας εξυπηρετεί κάποια συγκεκριμένη ώρα για να σας καλέσουν. Καθημερινά γίνεται κλήση προς εσάς και δυστυχώς όσο δεν απαντάτε, άλλο τόσο θα καθυστερεί η εξυπηρέτηση.
Παρακούμε να επικοινωνήσετε μ αζί μας, για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε όσο ταχύτερα και καλύτερα γίνεται.
Με εκτίμηση … – show
Η εταιρία μας ανανεώνεται συνεχώς και προσθέτει νέες συνεργασίες και προσωπικό. Ευχαριστούμε πολύ που διαπιστώσατε ένα μικρό κενό, το λαμβάνουμε υπόψη.
Είμαστε στην διάθεση σας σε ότι χρειαστείτε.
Με εκτίμηση
BCLA
λυπούμαστε πολύ για την αρνητική αξιολόγηση που προσθέσατε, κατανοώντας όμως την επιθυμία σας.
Θα θέλατε να συζητήσουμε τη δυσαρέσκεια που έχετε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε; Καθώς βλέπουμε πως οι υποθέσεις προχωρούν κανονικά.
Παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με εκτίμηση
BCLA
λυπούμαστε πολύ για την δυσαρέσκεια που νιώθετε.
Λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας, δεν μπορούν να απαντηθούν όλες οι κλήσεις. Για τον λόγο αυτό δημιουργήσαμε μια ομάδα στο chat/messenger των social (facebook/instagram), που λειτουργεί 24/7, για την άμεση εξυπηρέτηση σας.
Στόχος μας να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες μεταξύ μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, με τον παραπάνω τρόπο.
Ευχαριστούμε για την κριτική και την επισήμανση.
Ελπίζουμε να αλλάξετε την κριτική σ ας άμεσα:) … – show
Θα θέλατε να μας πείτε, το λόγο που βαθμολογήσατε με 3 αστέρια;;
Μην ξεχνάτε πως είμαστε πάντα στην διάθεση σας.
λυπούμαστε για την δυσαρέσκεια που εκφράζετε.
Αφορά την υπόθεση σας και την πληρωμή;
Αναμένουμε απάντηση σας και ότι είναι δυνατό για να το επιλύσουμε.
Με εκτίμηση