BCLA — Δικηγορική Εταιρεία

BCLA — Δικηγορική Εταιρεία

Will be closed in 7 h. 13 min.
Address
Working hours
Mon-fri: 09:30—17:30
Official website
Are you the owner?
  • Get access
  • Get a widget
  • Report an error
How Nicelocal works for Business
Customers search for services online and find Nicelocal
They choose the company with the richest profile
They make a call and book a service with that company

Reviews about BCLA - Δικηγορική Εταιρεία

4.2
  /  133 ratings
Write a review Edit your review
All reviews 98
Sort:
  • 1.0
    27 august 2022, 9:36 pm
    Advantages
    ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
    Disadvantages
    ΤΟΥΣ ΨΑΧΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΤΑ ΤΗΛ
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
    ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΩ.
    Comment
    ΜΑΚΡΙΑ.ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ.ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
    Date of services rendered
    Προσφατα.μετα απο 4 μηνες το μονο που εκαναν με επιτυχια ηταν να ζητανε χρηματα.μετα εξαφανισμενοι.τοσο απαραδεκτοι δεν μπορουσα να φανταστω οτι υπαρχουν
    Specialist description
    Ολοι απαραδεκτοι.καποιοι προσβλητικοι με υφος αναγωγο.
  • 14 december 2022, 6:54 pm
    Scammers that don't tell you what the job is about and that you have to meet them in person — they are looking for people to exploit — very unprofessional and misleading.
  • 13 december 2022, 12:17 pm
    Άμεση εξυπηρέτηση από τη κυρία Αννα! Ευχαριστώ
    • 14 december 2022, 10:44 am
      Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια και την εξαιρετική βαθμολογία.
      Θα μεταφέρουμε τα σχόλια σας στην ομάδα.

      Μην ξεχνάτε πως είμαστε δίπλα σας σε ότι χρειαστείτε.

      Με εκτίμηση
      BCLA
  • 29 november 2022, 8:21 pm
    Δυστυχώς καμία αξιοπιστία. Για να πάρουν 30 ευρώ μας είπαν ένα παραμύθι ότι θα πάρουμε αναδρομικά τον Δεκέμβριο και όταν ζητήσαμε να μας δώσουν κάποιο επιβεβαιωτικό στοιχείο μας λένε ότι οι υποθέσεις μας δεν έχουν ακόμα εκδικαστεί.
    • 30 november 2022, 11:53 am
      Αγαπητέ κύριε Κυριακίδη,
      Λυπούμαστε πολύ και την δυσαρέσκεια που νιώθετε. Οι περιπτώσεις αναδρομικών, ισχύουν όπως σας ανέφεραν και από την νομική μας ομάδα. Το ΣΤΕ κοιτάει τις υποθέσεις όλων που προχώρησαν σε αγωγή και ετοιμάζουν δώσουν απαντήσεις. Αναμένουμε όπως όλοι.
      Από τη στιγμή που προχωρήσατε δικαστικά, να γνωρίζετε πως είστε καλυμμένος.

      Αφήστε μας έναν αριθμό επικοινωνίας να σας καλέσουμε ή επικοινωνήστε μαζί μας.

      Υ.γ. Το κόστος των 30 ευρώ όπως λέτε. αφορά την εργολαβική.
  • 25 november 2022, 1:17 pm
    Πολύ καλή εξυπηρέτηση, γρήγορα με ευγένεια, κατατοπιστικό όλο τό προσωπικό..
    • 28 november 2022, 10:27 am
      Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια και την υψηλή βαθμολογία που μας χαρίσατε.
      Θέλουμε να πιστεύουμε πως σταθήκαμε άξιοι της εμπιστοσύνης σας.

      Για οτιδήποτε χρειαστείτε, επικοινωνήστε μαζί μας.

      Με εκτίμηση
      BCLA
  • 16 november 2022, 10:36 pm
    I emailed them and called them multiple times in a month. Nobody called me back for a case i was in need.
    • 17 november 2022, 11:16 am
      Γεια σας,
      λυπούμαστε πολύ για την καθυστέρηση και την αναμονή που είχατε.
      Μπορείτε να μας αφήσετε έναν αριθμό επικοινωνίας και ένα όνομα παρακαλώ;
  • 16 november 2022, 12:22 pm
    πολυ καλη δικηγορικη εταιρια αξιοπιστη και ειληκρινεις.
    • 17 november 2022, 11:05 am
      Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια! Αυτό σημαίνει πως οι υπηρεσίες μας, σας άφησαν ικανοποιημένους.
      Σας ευχαριστούμε για την βαθμολογία των 5 αστεριών, που είναι πολύ σημαντική για εμάς.

      Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

      Με εκτίμηση
      BCLA
  • 1 november 2022, 11:23 pm
    “Όποιος κυνηγάει πολλούς λαγούς δεν πιάνει κανένα”.
    Η καλή εκδοχή είναι ότι το
    Προσωπικό γραματειακο και νομικό,είναι ελειπες για να αντιμετωπίσει τον όγκο των υποθέσεων πού έχουν αναλάβει.
    Η κακή εκδοχή είναι ότι αν δεν έχουν να περιμένουν άλλο όφελος από τον “πελατη” τον γράφουν κανονικά.
    Όλα αυτά τα λέω από προσωπική εμπειρία
    για απλη υπόθεση μελέτης
    συνταξιοδοτησης, είχα την εξής αντιμετώπιση. Αφού πλήρωσα το ποσόν της αμοιβής, την οποία θεωρώ εύλογη,σε σχετικά εύλογο χρόνο,μετά από καλή ε
    – show
  • 31 october 2022, 11:28 am
    Η Κα Δημητρίου που ασχολείται με την υπόθεση μας είναι πολλή εξυπηρετική και κατατοπιστική καθώς πρόκειται για μια αρκετά δύσκολη περίπτωση. Εστιάζει στη “ρίζα” του προβλήματος και κάνει τα αδύνατα δυνατά για την επίλυση του κάθε ζητήματος. Είναι πολλή δυναμική και μαζί της ο καθένας θα ένιωθε ασφαλής!Είναι άξια εμπιστοσύνης και την συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον πραγματικά χρειάζεται έναν πολύ καλό δικηγόρο.
    Κα Δημητρίου σας ευχαριστούμε για τον αγώνα που δίνετε.
    • 31 october 2022, 11:04 am
      Αγαπητή κυρία Καραβιά,
      σας ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία των 5 αστεριών, που μας προσθέσατε.
      Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε πως οι υπηρεσίες που προσφέρουμε έχουν καλύψει τις ανάγκες σας.
      Θα σας ήταν εύκολο να μας πείτε το λόγο που δώσατε υψηλή βαθμολογία;

      Με εκτίμηση
      BCLA
  • 27 october 2022, 2:22 pm
    Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ.ΜΕΣΩ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΑΡΧΙΚΑ.
    • 31 october 2022, 11:06 am
      Αγαπητή κυρία Κανελλοπούλου,
      σας ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία που προσθέσατε. Μας τιμά που αναγνωρίσατε την βοήθεια που προσφέρουμε.
      Μην ξεχνάτε πως είμαστε δίπλα σας, σε ότι χρειαστείτε.

      Με εκτίμηση
      BCLA
  • 18 october 2022, 6:43 pm
    Η κριτική έχει να κάνει μόνο και μόνο με το γεγονός πως όταν η εταιρεία ζητάει αμοιβή για τις υπηρεσίες που παρέχει, υπάρχει μια συνεχής επικοινωνία από τους εκπροσώπους της εταιρείας… Με το που τακτοποιηθούν οι οφειλές ξαφνικά οι εκπρόσωποι της εταιρείας δεν έχουν χρόνο να ενημερώσουν τους πελάτες για την εξέλιξη των υποθέσεων....
    • 17 october 2022, 10:34 am
      Γεια σας,
      Ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία που προσθέσατε! Εκτιμούμε τον χρόνο που διαθέσατε.
      Θα θέλατε να μας πείτε το λόγο της βαθμολογίας και τι θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να σας αλλάξουμε γνώμη και να πάει καλύτερα;

      Είμαστε δίπλα σε ότι χρειαστείτε
      Με εκτίμηση
      BCLA
  • 17 october 2022, 12:06 pm
    Απαραδεκτοι,τηλ απο φλεβαρη εφτασε καλοκαιρι κ δεν ειχαν ασχοληθει με την υπουεση.Αναθεσαμε δυο υποθεσεις στα αφεντικα κ κατεληξε σε δικηγκρο που με φωναζε κ εέγε εχω κ αλλεσ υποθεσεισ δε θα σσχοουμαι μαζι σου. Μου Ερχοταν οι εισαγγελικες παραγγελιες κ δεν ηξεραν τιποτα για να με κατευθυνουν.Μου ζητησαν 150+φπα για να παρουν την δικογραφια κ δεν εκαναν τιποτα 4 μηνες μετα.αναγκαστηκα αν παω σε αλλο δικηγορο κ να ξαναπληρωσω κ δεν μου επιστρεφουν τα χρηματα αφου δεν εκαναν τιποτα. Προσεξτε τι σασ – show
    • 18 october 2022, 10:19 am
      Λυπούμαστε πολύ για την αντιμετώπιση που είχατε και το αποτέλεσμα που δεν είναι αυτό που προσδοκούσατε.
      Δυστυχώς δεν έχουμε κάποια πληροφορία με τα στοιχεία σας για να μπορέσουμε να δούμε τι έχει γίνει. Αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μας, για να μπορέσουμε να βρούμε το φάκελο σας.

      Ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε, ακόμα και για την αρνητική κριτική. Είναι σημαντικό για εμάς να κοιτάμε λάθη και να μπορούμε να διορθώσουμε ότι είναι δυνατόν.

      Με εκτίμηση
      BCLA
  • 29 september 2022, 7:41 pm
    Πήρατε τα χρήματα καί καμία ενημέρωση γιά τήν εξέλιξη τής αγωγής! Ξεκινάω δικαστικές ενέργειες! “Αιδώς Αργείοι” Ξεκινάω δικαστικές ενέργειες!
    • 30 september 2022, 10:41 am
      Λυπούμαστε πολύ κυρία Παππά για την αναμονή και για την δυσαρέσκεια που νιώθετε.
      Είδαμε το μήνυμα και στο facebook, όπου σας έχουμε απαντήσει.
      Η αρμόδια ομάδα έχει ενημερωθεί και θα επικοινωνήσει μαζί σας. Σας εξυπηρετεί συγκεκριμένα ώρα να σας καλέσει;
  • 27 september 2022, 12:15 pm
    Κερδίσατε ένα αστεράκι γιατί δεν μπορώ να μη βάλω έστω αυτό το ένα. Εχθές, 22/09/22 έκλεισαν 15 ημέρες που παρακαλάω να με ενημερώσουν για την υπόθεσή μου. Μετά από τουλάχιστον 8 με 10 τηλεφωνήματα, μια υποβολή φόρμας επικοινωνίας, ενός μηνύματος στο chat και ενός ηλεκτρονικού μηνύματος και πάντα με την ευγενική επιβεβαίωση του Τ/Φ κέντρου ότι “ένας αρμόδιος εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν μαζί σας”, ακόμη περιμένω.
    Φυσικά, δεν βρίσκομαι στο στάδιο της ενδεχόμενης πελάτισσας,
    – show
    • 27 september 2022, 11:35 am
      Καλησπέρα σας κυρία Καπιτσίνου,
      προσπαθούμε εδώ και μέρες να σας βρούμε στον αριθμό τηλεφώνου που μας έχετε δώσει, αλλά μάταια.
      Και ο κύριος Κουφογιάννης αλλά και η κυρία Φώτη, καλούν αλλά δεν απαντάτε.
      Αν έχετε αλλάξει αριθμό επικοινωνίας, επικοινωνήστε μαζί μας έστω και γραπτά ή αν θέλετε πείτε μας αν σας εξυπηρετεί κάποια συγκεκριμένη ώρα για να σας καλέσουν. Καθημερινά γίνεται κλήση προς εσάς και δυστυχώς όσο δεν απαντάτε, άλλο τόσο θα καθυστερεί η εξυπηρέτηση.

      Παρακούμε να επικοινωνήσετε μ
      – show
  • 19 september 2022, 6:20 am
    Γρήγορη και αποτελεσματική. Ισως χρειάζεται περισσότερο προσωπικό.
    • 19 september 2022, 10:17 am
      Σας ευχαριστούμε πολύ για την εξαιρετική βαθμολογία που μας δώσατε, καθώς και για το σχόλιο σας!
      Η εταιρία μας ανανεώνεται συνεχώς και προσθέτει νέες συνεργασίες και προσωπικό. Ευχαριστούμε πολύ που διαπιστώσατε ένα μικρό κενό, το λαμβάνουμε υπόψη.

      Είμαστε στην διάθεση σας σε ότι χρειαστείτε.
      Με εκτίμηση
      BCLA
  • 9 september 2022, 5:53 pm
    Δεν έχω λόγια…κοροϊδεύουν αυτό έχω να πω τίποτα άλλο
    • 12 september 2022, 9:55 am
      Γειά σας κυρία Σιφακάκη,
      λυπούμαστε πολύ για την αρνητική αξιολόγηση που προσθέσατε, κατανοώντας όμως την επιθυμία σας.
      Θα θέλατε να συζητήσουμε τη δυσαρέσκεια που έχετε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε; Καθώς βλέπουμε πως οι υποθέσεις προχωρούν κανονικά.

      Παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
      Με εκτίμηση
      BCLA
  • 31 august 2022, 8:17 am
    Άμεση και αξιόλογη η επικοινωνία μου με την κ. Κωνσταντίνα στα πλαίσια που ορίζει η εν λόγω διαδικασία.
    • 31 august 2022, 11:45 am
      Σας ευχαριστούμε θερμά για την καλή σας κριτική κυρία Βογιατζάκη! Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για ότι χρειαστεί.
  • 8 august 2022, 3:46 pm
    Τηλέφωνα δε σηκώνεται
    • 9 august 2022, 12:40 pm
      Καλησπέρα σας,
      λυπούμαστε πολύ για την δυσαρέσκεια που νιώθετε.
      Λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας, δεν μπορούν να απαντηθούν όλες οι κλήσεις. Για τον λόγο αυτό δημιουργήσαμε μια ομάδα στο chat/messenger των social (facebook/instagram), που λειτουργεί 24/7, για την άμεση εξυπηρέτηση σας.

      Στόχος μας να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες μεταξύ μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, με τον παραπάνω τρόπο.

      Ευχαριστούμε για την κριτική και την επισήμανση.
      Ελπίζουμε να αλλάξετε την κριτική σ
      – show
  • 7 august 2022, 6:12 pm
    Εξελίσσεται
    • 8 august 2022, 9:25 am
      Σας ευχαριστούμε πολύ για την βαθμολογία. Είναι σημαντικό για την εταιρεία μας, να γνωρίζει πόσο ικανοποιητική ήταν η εξυπηρέτηση που έλαβε ο πελάτης.

      Θα θέλατε να μας πείτε, το λόγο που βαθμολογήσατε με 3 αστέρια;;

      Μην ξεχνάτε πως είμαστε πάντα στην διάθεση σας.
  • 25 july 2022, 7:59 pm
    ΕΙΝΑΙ Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι
    • 26 july 2022, 10:04 am
      Καλημέρα σας κύριε Φώτη,
      λυπούμαστε για την δυσαρέσκεια που εκφράζετε.
      Αφορά την υπόθεση σας και την πληρωμή;

      Αναμένουμε απάντηση σας και ότι είναι δυνατό για να το επιλύσουμε.

      Με εκτίμηση
Average rating - 4.2 based on 98 reviews and 133 ratings