Εξυπηρέτησή. Χαμόγελο. Πληθυντικός, είμαι πελάτης. Δεν είμαι μπάλα να με στέλνουν από γραφείο σε γραφείο. Να μην ξανακούσω τη λέξη ΤΡΑΒΑ στην κυρία. Τέλος θα επιθυμούσα να λύσουν το πρόβλημα χωρίς να θεωρούν ότι μου κάνουν Χάρη. Αρκετά πια και με μουτζουφλες υπαλλήλους και με δήθεν προϊστάμενος.
Καλημέρα! Μας κάνετε πολύ χαρούμενους με το σχόλιό σας, καθώς σε αυτό ακριβώς επενδύουμε. Δέσμευσή μας η άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μας. Θα χαρούμε πολύ να σας ξαναδούμε στο κατάστημά μας.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο σχόλιό σας. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς όταν οι πελάτες μας μένουν ευχαριστημένοι τόσο από την εξυπηρέτηση όσο και από τις υπηρεσίες που τους παρέχουμε. Σας περιμένουμε και πάλι στο κατάστημά μας!
00
Reply
κατερινα τ.
10 october 2022, 9:40 am
Δεν εξυπηρετηθηκα τοσο οσο να μου δωσουν ικανοποιητικη απαντηση για το υπολοιπο του λογαριασμου μου.Τσαμπα ο χρονος που σπαταλησα
Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Θα θέλατε να μας πείτε περισσότερα για την εμπειρία σας στην ακόλουθη φόρμα https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal και να μας στείλετε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας;
00
Reply
Evagelos A.
5 october 2022, 12:33 am
Η υπαλληλος που με εξυπηρετησε μιλαγε στο τηλεφωνο καθ ολη την διαρκεια της συνδιαλλαγης μας. Αφου ευγενικα της ανεφερα οτι αυτο δεν ειναι ωραιο, μου ειπε οτι μπορει παραλληλα να κανει τη δουλεια της. Λυπαμαι πολυ αλλα αυτο δεν ειναι εξυπηρετηση για μια εταιρεια οπως ο ΟΤΕ.
Λυπούμαστε για την εμπειρία που βιώσατε και θα φροντίσουμε να δούμε εσωτερικά το ζήτημα σας. Προκειμένου να λάβετε σχετική ενημέρωση, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας με τα απαραίτητα στοιχεία. Παραμένουμε στη διάθεση σας! https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal Ευχαριστούμε.
We are sorry for the experience you had and we will make sure to see your issue internally. In order to receive relevant information, please fill in the following contact form with the necessary information. We remain at your disposal! https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal Thank you.
00
Reply
Simon H.
19 june 2022, 7:15 pm
I bought a COSMOTE SIM card for use while visiting Greece for a couple of weeks in June 2022.
The salesperson Lena was very diligent and helpful. I was particularly grateful for her help when I realised that I had made the wrong choice of SIM card. She advised me how to contact the automated COSMOTE customer line to change my selection to unlimited internet for one month for EUR 15 — I was very happy with this.
Thank you for choosing our store and for the time you took to write your kind comments. We are very pleased that we met your expectations in terms of space, service and service of our staff.
Καλημέρα σας! Ευχαριστούμε για τη θετική σας αξιολόγηση. Καθημερινά θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι και να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες σας.
00
Reply
Evg. P.
3 june 2022, 10:03 pm
Κατόπιν επίσκεψης στο κατάστημα για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας, ενημερώθηκα ότι σε 5 ημέρες θα γίνει η σύνδεση. Έτσι προχώρησα σε νέα σύνδεση. Το τεχνικό Τμήμα όμως μου τηλεφώνησε και μου έδωσε ραντεβού τεχνικού, 1,5 μήνα μετά. Πλήρης απογοήτευση από την εταιρεία.
Λυπούμαστε για την εμπειρία που βιώσατε και θα φροντίσουμε να δούμε εσωτερικά το ζήτημα σας. Προκειμένου να λάβετε σχετική ενημέρωση, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας με τα απαραίτητα στοιχεία. Παραμένουμε στη διάθεση σας! https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal Ευχαριστούμε.
Θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για την εμπειρία σας στο κατάστημά μας. Οι επισημάνσεις και τα σχόλιά σας μας βοηθούν να γινόμαστε καλύτεροι για να ανταποκρινόμαστε καθημερινά στις προσδοκίες σας. Παρακαλώ συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα επικοινωνίας https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal για να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Ευχαριστούμε.
Καλημέρα σας! Ευχαριστούμε για το σχόλιο. Καθημερινά θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι και να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες σας.
00
Reply
Andreas P.
3 march 2022, 7:48 pm
ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΡΙΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ 5G ΣΑΣ ΜΑΡΑΝΑΝΕ!
Λυπούμαστε για την εμπειρία που βιώσατε και θα φροντίσουμε να δούμε εσωτερικά το ζήτημα σας. Προκειμένου να λάβετε σχετική ενημέρωση, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας με τα απαραίτητα στοιχεία. Παραμένουμε στη διάθεση σας! https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal Ευχαριστούμε.
00
Reply
Barbara K.
26 february 2022, 4:21 pm
Convenient location, very friendly and helpful staff!
Thank you for choosing our store and for the time you took to write your kind comments. We are very pleased that we met your expectations in terms of space, service and service of our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you to our store again in the future.
00
Reply
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
1 december 2021, 5:52 pm
Οι υπάλληλοι Είναι πολύ εξυπηρετικοί. Ευγενικοί κατ επίφαση βέβαια Όσο γίνεται όταν εκπροσωπείτε μια άθλια εταιρεία
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το κατάστημά μας και για τον χρόνο που αφιερώσατε για να γράψετε τα ευγενικά σας σχόλια. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας από πλευράς χώρου, υπηρεσιών και εξυπηρέτησης του προσωπικού μας. Ελπίζουμε να έχουμε ξανά την χαρά να σας καλωσορίσουμε στο κατάστημά μας στο μέλλον.
Καλημέρα! Μας κάνετε πολύ χαρούμενους με το σχόλιό σας, καθώς σε αυτό ακριβώς επενδύουμε. Δέσμευσή μας η άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μας. Θα χαρούμε πολύ να σας ξαναδούμε στο κατάστημά μας.
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το κατάστημά μας και για τον χρόνο που αφιερώσατε για να γράψετε τα ευγενικά σας σχόλια. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας από πλευράς χώρου, υπηρεσιών και εξυπηρέτησης του προσωπικού μας. Ελπίζουμε να έχουμε ξανά την χαρά να σας καλωσορίσουμε στο κατάστημά μας στο μέλλον.
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το κατάστημά μας και για τον χρόνο που αφιερώσατε για να γράψετε τα ευγενικά σας σχόλια. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας από πλευράς χώρου, υπηρεσιών και εξυπηρέτησης του προσωπικού μας. Ελπίζουμε να έχουμε ξανά την χαρά να σας καλωσορίσουμε στο κατάστημά μας στο μέλλον.
Λυπούμαστε για την εμπειρία που βιώσατε και θα φροντίσουμε να δούμε εσωτερικά το ζήτημα σας. Προκειμένου να λάβετε σχετική ενημέρωση, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας με τα απαραίτητα στοιχεία. Παραμένουμε στη διάθεση σας! https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal Ευχαριστούμε.
00
Reply
PANAGIOTHS G.
19 august 2021, 12:37 pm
Έχω μείνει ευριστημενος όχι μόνο σήμερα και όλες τις άλλες φορές έχουμε γίνει φίλοι με το προσωπικό
Σας ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο σχόλιό σας. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς όταν οι πελάτες μας μένουν ευχαριστημένοι τόσο από την εξυπηρέτηση όσο και από τις υπηρεσίες που τους παρέχουμε. Σας περιμένουμε και πάλι στο κατάστημά μας!
00
Reply
Vasilis K.
19 july 2021, 8:29 am
Μέτριο κατάστημα. Ο εσωτερικός χώρος μου φάνηκε ανοργάνωτος και σκοτεινός. Υπολύπεται πολυ σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν μου έκανε τη διάθεση να περάσω χρόνο βλέποντας τα προϊόντα και πιθανώς να αγοράσω κάτι. Η εξυπηρέτηση ήταν τυπική. Συμπερασματικά ένιωσα ότι είναι από τα καταστήματα που θες να κάνεις τη δουλειά σου γρήγορα και να φύγεις.
Θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για την εμπειρία σας στο κατάστημά μας. Οι επισημάνσεις και τα σχόλιά σας μας βοηθούν να γινόμαστε καλύτεροι για να ανταποκρινόμαστε καθημερινά στις προσδοκίες σας. Παρακαλώ συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα επικοινωνίας https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal για να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Ευχαριστούμε.
The salesperson Lena was very diligent and helpful. I was particularly grateful for her help when I realised that I had made the wrong choice of SIM card. She advised me how to contact the automated COSMOTE customer line to change my selection to unlimited internet for one month for EUR 15 — I was very happy with this.
Excellent service — thank you!
Ελπίζουμε να έχουμε ξανά την χαρά να σας καλωσορίσουμε στο κατάστημά μας στο μέλλον.